TROLL A SPRAWA POLSKA...

1. Data: 2008-09-22 09:57:17

Temat: TROLL A SPRAWA POLSKA...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Subject: TROLL A SPRAWA POLSKA...
Date: 22 września 2008 11:55

Zaiste zaskakujące było orzeczenie terbunału zamiast poprawy usterek
zezwalające na plucie Polakom w twarz i radosne echo jakie rozbryzgło z
chlupotem GWna, gdy Jonkauer zaniósł się ze szczekotem Maxima - jak w
Katyniu - pełnią radości w otępiałych od alkoholu resztach mózgowej GWnianej
masy.
Wszystkich zaskoczyło, oprócz mnie samego, wszak to ja alarmuję o
strukturach państwa pożeranych przez parcha. Przeżartych tak, że już
niewiele zostało. Ale i tak warto użyc jakiegoś fungicydu, zdrowa tkanka
odrodzi się, pozbywając się toksyn. Trzeba tylko zrozumieć część pieśni z
boju Polaków pod Monte Cassino:

Czy widzisz te gruzy na szczycie? (ten terbunał)
Tam wróg twój się kryje, jak szczur!
Musicie! Musicie!! Musicie!!!
Za kark wziąć i strącic go z chmur!

I poszli szaleni, zażarci,
I poszli zabijać i mścić!
I poszli - jak zawsze - uparci!
Jak zawsze - za honor się bić.

2. Data: 2008-09-22 11:36:25

Temat: Re: TROLL A SPRAWA POLSKA...
Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możemy się umówić, że dla lepszego stargetowania trollizmu oba Twoje alter
ego przypiszesz do nicków na stałe? Tzn. takie bzdety będzie pisał
_zawsze_Prawusek_, a sensowne merytoryczne posty (które naprawdę lubię
czytać!) _zawsze_Panslavista_? Wolałbym wrzucić do KF tylko pierwszego a nie
obu, i nie chcę się wypowiadać za resztę grupy ale może innym też byłoby
łatwiej.

To jak?

Do grupy: nie karmię, próbuję oswoić.

3. Data: 2008-09-22 12:04:32

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

strach pisze:

> To jak?
>
> Do grupy: nie karmię, próbuję oswoić.

Nie ty pierwszy :-) Ale się nie da...

Stalker

--
www.pomocdlarenaty.pl

4. Data: 2008-09-22 12:26:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Sep 2008 14:04:32 +0200, Stalker napisał(a):

> Nie ty pierwszy :-) Ale się nie da...

Jak się nie da oswoić bestii, to należy działania te skierowac we własnym
kierunku...

--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

pralka
SZUKASZ PORADY?
Obowiązki administratora
Jaka pralka?
Ogrzewanie gazem, piec dwufunkcyjny - komfort a niskie zużycie gazu