pranie wykladziny

1. Data: 2002-07-31 12:44:41

Temat: pranie wykladziny
Od: "Olenka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam położoną wykładzinę dywanową, która jest przytwierdzona do podłoża na
stałe (przyklejona). Sprawuje się świetnie, no ale po dwóch latach
użytkowania należałoby ją wyprać. Mam namiary na firmę, która zajmuje się
praniem dywanów itp. Mam jednak obawy, czy wykładzina nie zostanie
przemoczona i czy nie stanie się z nią coś niepokojącego. Może ktoś z
Państwa ma doświadczenia w praniu takiej wykładziny?
Pozdrawiam
Olenka

1. Data: 2002-07-31 13:43:50

Temat: Re: pranie wykladziny
Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie powinno sie nic dziac, ewentualnie spisz umowe na ich uslugi ze jezeli
cos sie stanie to zaplaca.
Albo ubezpiecz sobie podloge od zalania i wtedy bedzie ze wylalo ci sie
wiadro wody na srodku.
:-))

1. Data: 2002-08-01 05:09:11

Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kilka lat temu zajmowalem sie czyszczeniem dywanow, wykladzin itp. maszyna
Karcher.
Zalezy od wykladziny i od wykonawcy. Jesli chodzi o dywany to faktycznie
przy zbyt duzym namoczeniu moze wystapic jego nieznaczne znieksztalcenie. W
przypadku wykladzin nie zdarzylo sie to. Poprawialem tez po innej firmie i
widzialem wykladzine zmechacona od duzej ilosci wody. Najlepsze do prania sa
te, ktore nie maja dlugiego wlosa (takie jakby przeplatane). Najtrudniej
pierze sie materialy naturalne, np. welna. W domu wykladzina jest czyszczona
srednio co pol roku (pies w domu) i póki co jest w porządku. No i nie mialem
zadnych reklamacji :)

Pozdrawiam
Marcin

lustro w łazience
Re: jak usunac zepsuty zamek?
sufit podwieszany/obniżany
drewno klejone
szukawm kawalerki do wynajecia w Wa-wa, TANIO