Re: prasa

From: "dana" <d...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: prasa
Date: 21 Jan 2005 09:25:27 +0100

> aktualne
>
> skoro odczuwasz taką potrzebe... to pisz o swoich problemach

Az tak silnej potrzeby nie odczuwam, ale musze przyznac ze wpadlam w panike.

> to pewnie ci wszyscy ludzie ,którzy tu piszą o problemach kłamia i to kłamia
> beszczelnie
> http://glinki.com/?l=fvjhvd

Dlaczego maja klamac? Nie pamietasz moich problemow po przejsciu na diete?
> stosowania

> zdrowia na
>
> zastanów sie co piszesz?? bo ktos pomysli ,że nie wierzysz ,ze mozna przezyc
> dłuzej niz 30 lat.
> na DO nie mozna ,a przynajmniej jeszcze nikomu sie to nie udało.

To sa opinie innych, wiec nie sugeruj sie nimi. Wlasnej jeszcze nie masz i nie
bedziesz mial.

> nazwali

> czy to jest przytyk do kwasniewskiego???

Wszyscy uczyli sie tego co JK, ktory sam przyznaje ze gdyby nie "funkcja
dietetyka w wojsku} pewnie by nie skojarzyl pewnych rzeczy.

> odległe,ze

> tak ,a fakty sa aie ,że jestes w mniejszości. wiesz dlaczego???

Wiem, jestem wystarczajaco odwazna i uwazam ze i tak umre wczesniej czy pozniej.
I jeszcze jedno, nigdy nie chcialabym znalezc sie w szponach obsesji, a
niestety wegetarianizm mi to przypomina. Nieustanna kontrola kazdego produktu.
Uwazam sie za wolnego czlowieka i dobrowolnie ne bede sie pakowac w niewole.
pozdro Dana