Re: prasa

Data: 2005-01-21 10:01:35
Temat: Re: prasa
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl>

Użytkownik "dana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
news:6f21.00000046.41f0bc76@newsgate.onet.pl...

> Az tak silnej potrzeby nie odczuwam, ale musze przyznac ze wpadlam w
panike.

skoro te problemy na DO są az tak powazne to moze czas porzucic idee diety
tłuszczowej i może jakaś zdrowa dieta???
ale napisz o problemach moze to uchroni innych przed tymi samymi błedami
,taki bedzie z ciebie pozytek :))) dla ludzkości.sadze ,że warto jest w
twoim przypadku podzielić sie doswiadczeniami aby uchronić innych od
cierpienia

> Dlaczego maja klamac? Nie pamietasz moich problemow po przejsciu na diete?

jak nie oni to krysia kłamie piszac ,ze dieta ta pomaga wszystkim i na
wszystko a jesli nie pomaga to zwala wie na stosujacych jakoby ja żle
stosowali.
nawet ideolog i strateg optymalnych ponomarenko zakwestionował cudownośc
diety kwasniewskiego.

> To sa opinie innych, wiec nie sugeruj sie nimi. Wlasnej jeszcze nie masz i
nie
> bedziesz mial.

jest niemozliwe aby jeden czlowiek posiadł wiedze ktora ludzkość gromadziła
od milionów lat,więc trzeba si zdać na pewne kanony wiedzy reprezentowane
przez ludzkośc. ajak ktos mówi ,ze wie wszystko i na kazdy temat to mznna
go traktowac jak wiejskiego głupka lub cwaniaczka wyłudzajacego kase od
naiwnych

> Wszyscy uczyli sie tego co JK, ktory sam przyznaje ze gdyby nie "funkcja
> dietetyka w wojsku} pewnie by nie skojarzyl pewnych rzeczy.

fakty sa takie ,że kwasniewski był calkiem przecietnym lekarzem i dlatego
został przecietnym intendentem w jednostce wojskowej.
chociaz nie można odmówić mu pewnych talentów ,niestety nie w dziedzinie
medycyny i biochemi,literack też jest kiepski

> Wiem, jestem wystarczajaco odwazna i uwazam ze i tak umre wczesniej czy
pozniej.
to sa truizmy

> I jeszcze jedno, nigdy nie chcialabym znalezc sie w szponach obsesji, a
> niestety wegetarianizm mi to przypomina. Nieustanna kontrola kazdego
produktu.

wszyscy wegetarianie maja ta obsesje i zakupili wagi elektroniczne z,które
waza z dokładnoscia do 2 g i nic tylko waza ,mierzą i licza swiete
proporcje .gdyz w przypadku najmniejszej pomyłki spotyka ich straszliwa kara
w postaci utraty zdrowia.

> Uwazam sie za wolnego czlowieka i dobrowolnie ne bede sie pakowac w
niewole.

hehehe ty chyba snisz jesli wydje ci sie ,ze masz jakis wybór
polecam ci ksiązke roberta cialdiniego na temat twoich wyborów jakich
dokonujesz. włos na glowie ci sie zjezy jak sie dowiesz ile zalezy od ciebie