prasa

11. Data: 2005-01-20 10:12:49

Temat: Re: prasa
Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Krystyna*Opty* pisze:

> 1. No to wytłumacz mi, dlaczego optymalni (zjadacze większych ilości
> jaj) zaczynają zdrowieć, zamiast zgodnie z Twoją logiką zasady
> zachowania energii jeszcze bardziej się rozchorować od tych dioksyn?
Pewnie Ci cudownie uzdrowieni nie mieli szczęścia trafić
na niemieckie kury.

12. Data: 2005-01-20 10:30:57

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> Przeglądam pl.misc.dieta

niz organizm zjadacza jaj. Wszystko przez te cholerna zasade zachowania

> Pewnie Ci cudownie uzdrowieni nie mieli szczęścia trafić
> na niemieckie kury.

Rozumiem, że żartujesz? ;)
W Niemczech też są optymalni :)

Krystyna

Tam, gdzie wszyscy myślą to samo, w ogóle niewiele się myśli.
Heiner Geissler

13. Data: 2005-01-20 10:42:56

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Krysiu, jak dobrze wiesz, w przypadku szkodliwego dzialania dioksyn na
organizm wazne sa dwa pojecia: czas i kumulacja. Odsetek optymalnych o stazu
wiekszym niz 10 lat jest pomijalnie maly, wiec dlaczego oczekujesz, ze juz
dzis powinny pojawiac sie problemy? Druga sprawa to fakty, ktore naciagasz
na potrzeby argumentacji: nie zdrowieja wszyscy optymalni, nie zdrowieja tez
z tych samych chorob. Jedynym sensownym argumentem bylyby tu wyniki badan
poziomu dioksyn w organizmie, ktorymi nie dysponujesz ani Ty, ani ja.

14. Data: 2005-01-20 11:51:55

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:csnvt4$6rk$1@news.onet.pl...

> 1. No to wytłumacz mi, dlaczego optymalni (zjadacze większych ilości
> jaj) zaczynają zdrowieć, zamiast zgodnie z Twoją logiką zasady
> zachowania energii jeszcze bardziej się rozchorować od tych dioksyn?

bezczelnie kłamiesz na temat tego zdrowienia na diecie kwasniewskiego
oproblemach jakie pojawiaja sie z powodu stosowania diety kwasniewskiego
mozna sobie poczytac tu :

http://forum.dieta-optymalna.info/

> 2. Przez ponad 30 lat istnienia, DO powinna już dawno się
> skompromitować, a media powinny ociekać sensacyjnymi doniesieniami
> o ofiarach skoncentrowanych dioksyn w opty jedzeniu.

nie ma ani jednego (sic!) udokumentowanego medycznie przypadku stosowania
diety kwasniewskiego przez 30 lat

> 3. Nie wspomnę o tym, że logiczne byłyby na DO okresowe głodówki
> OCZYSZCZAJĄCE właśnie z tych dioksyn, a potrzeby takiej nie ma :)

logika podpowiada aby nie stosowac diety wybitnie szkodliwej jak ją nazwali
ci ,którzy znaja sie na zywieniu i medycynie.
jak widac dieta optymalna i logika to pojęcia bardzo odległe .tak odległe,ze
az do siebi nieprzystające

> Stachy na lachy :)

> Teoria, która nie sprawdza się w praktyce jest fałszem.

polecam lekture tego forum jest tam opisana praktyka stosowania diety
optymalnej ,ktora jest rózna od teorii kwasniewskiego
http://forum.dieta-optymalna.info/

15. Data: 2005-01-20 15:19:40

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Logika podpowiada, ze taki organizm bedzie zawieral mniej dioksyn,

Moja logika podpowiada mi, ze badajac jaja powinno sie tez przy okazji zbadac
kury.

> bezczelnie kłamiesz na temat tego zdrowienia na diecie kwasniewskiego
> oproblemach jakie pojawiaja sie z powodu stosowania diety kwasniewskiego
> mozna sobie poczytac tu :

Problemy sa, sama to doswiadczalam i doswiadczam. Interesuja cie moje aktualne
problemy? Podziele sie nimi.
Ogolnie jest na duzym plusie. Krysia nie klamie, a tym bardziej nie klamie
bezczelnie.

> nie ma ani jednego (sic!) udokumentowanego medycznie przypadku stosowania
> diety kwasniewskiego przez 30 lat

A znasz jakies udokumentowane medycznie przypadki polepszenia stanu zdrowia na
innych dietach?

> logika podpowiada aby nie stosowac diety wybitnie szkodliwej jak ją nazwali
> ci ,którzy znaja sie na zywieniu i medycynie.

A co jeszcze podpowiada logika tych "znawcow"
Co znawca to inna logika.

> jak widac dieta optymalna i logika to pojęcia bardzo odległe .tak odległe,ze
> az do siebi nieprzystające

Tak mowi twoja logika.

Teoria

http://www.dioksyny.pl/dioksynowefaktyifikcje/

pozdro Dana

16. Data: 2005-01-21 06:47:12

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:

> bezczelnie kłamiesz

jeszcze jeden dowod na rynsztokowy poziom kultury czarnego

>na temat tego zdrowienia na diecie kwasniewskiego
> oproblemach jakie pojawiaja sie z powodu stosowania diety kwasniewskiego
> mozna sobie poczytac tu :

to dopiero sa "dowody"!!!

> nie ma ani jednego (sic!) udokumentowanego medycznie przypadku stosowania
> diety kwasniewskiego przez 30 lat

:)))))))))))))))))
no widzisz

> logika podpowiada aby nie stosowac diety wybitnie szkodliwej jak ją
> nazwali
> ci ,którzy znaja sie na zywieniu i medycynie.

a co "znawcy" zalecaja od 30 lat?

> polecam lekture tego forum jest tam opisana praktyka stosowania diety
> optymalnej ,ktora jest rózna od teorii kwasniewskiego
> http://forum.dieta-optymalna.info/

miales i masz problemy ze zrozumieniem slowa pisanego :)

Jurek

17. Data: 2005-01-21 07:27:05

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
zbadac
> kury.

> Problemy sa, sama to doswiadczalam i doswiadczam. Interesuja cie moje

skoro odczuwasz taką potrzebe... to pisz o swoich problemach

> Ogolnie jest na duzym plusie. Krysia nie klamie, a tym bardziej nie klamie
> bezczelnie.

to pewnie ci wszyscy ludzie ,którzy tu piszą o problemach kłamia i to kłamia
beszczelnie
http://glinki.com/?l=fvjhvd

> A znasz jakies udokumentowane medycznie przypadki polepszenia stanu
zdrowia na
> innych dietach?

zastanów sie co piszesz?? bo ktos pomysli ,że nie wierzysz ,ze mozna przezyc
dłuzej niz 30 lat.
na DO nie mozna ,a przynajmniej jeszcze nikomu sie to nie udało.

> A co jeszcze podpowiada logika tych "znawcow"
> Co znawca to inna logika.

czy to jest przytyk do kwasniewskiego???

> Tak mowi twoja logika.

tak ,a fakty sa aie ,że jestes w mniejszości. wiesz dlaczego???

18. Data: 2005-01-21 07:30:11

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> no widzisz

> a co "znawcy" zalecaja od 30 lat?

> miales i masz problemy ze zrozumieniem slowa pisanego :)

twoje argumenty mnie przekonały

19. Data: 2005-01-21 08:25:27

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aktualne
>
> skoro odczuwasz taką potrzebe... to pisz o swoich problemach

Az tak silnej potrzeby nie odczuwam, ale musze przyznac ze wpadlam w panike.

> to pewnie ci wszyscy ludzie ,którzy tu piszą o problemach kłamia i to kłamia
> beszczelnie
> http://glinki.com/?l=fvjhvd

Dlaczego maja klamac? Nie pamietasz moich problemow po przejsciu na diete?
> [...]
> dłuzej niz 30 lat.
> na DO nie mozna ,a przynajmniej jeszcze nikomu sie to nie udało.

To sa opinie innych, wiec nie sugeruj sie nimi. Wlasnej jeszcze nie masz i nie
bedziesz mial.

> nazwali

> czy to jest przytyk do kwasniewskiego???

Wszyscy uczyli sie tego co JK, ktory sam przyznaje ze gdyby nie "funkcja
dietetyka w wojsku} pewnie by nie skojarzyl pewnych rzeczy.

> odległe,ze

> tak ,a fakty sa aie ,że jestes w mniejszości. wiesz dlaczego???

Wiem, jestem wystarczajaco odwazna i uwazam ze i tak umre wczesniej czy pozniej.
I jeszcze jedno, nigdy nie chcialabym znalezc sie w szponach obsesji, a
niestety wegetarianizm mi to przypomina. Nieustanna kontrola kazdego produktu.
Uwazam sie za wolnego czlowieka i dobrowolnie ne bede sie pakowac w niewole.
pozdro Dana

20. Data: 2005-01-21 09:27:49

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> twoje argumenty mnie przekonały

rotfl, znow radosnie oplulam monitor:-))
jakis system ostrzegania by sie przydal....

pozdrawiam

eulalka

specyficzna dieta ?
dieta na "końcówkę" odchudzania