Re: prawa zwierzat

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: prawa zwierzat
Date: Mon, 15 Feb 2010 22:46:14 +0100

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:27:43 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
o_w_diecie_dziecka.html

> Kiedyś dla mnie obiad bez mięsa nie był obiadem...

Nio, naleśniki, placki i tetam kopytka czy pierogi z serem to ja jednak też
czasem robię :-)

> i pewnego dnia przestałem
> jeść mięso.

I własnie dlatego mogłeś sobie bezkarnie na to pozwolić, że masz (jak
sądzę) normalny żołądek i organizm na mięsie wychowany :-)

> Znam rodziny wege, także dzieci wege- i mają się dobrze.

Dzieci wege od urodzenia? - no to pewnie długo karmione mlekiem matki -
wtedy grasica zanika później i mają dosyć białka z pokarmu matki, dzieki
temu lepiej tpo zaniku grasicy trawią biąłko mleczne z przetworów.
I Tylko wtedy jest to możliwe.

> A jeśli chodzi o wiek- to nie daruję Ci tego publicznego wypominania:-)))

No sorry, ale chybabyś nie chciał, abym Cię brała za 15-latka; wtedy i
siebie w złym świetle postawiłabym, że z takim gów..rstwem tu poważnie
dyskutuję ;-)
--

Ikselka.