prawdomówność/uczciwość

1. Data: 2001-06-16 12:11:35

Temat: prawdomówność/uczciwość
Od: "sssboa" <s...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są to objawy nerwicy? Czy są silnie skorelowane z innymi cechami
charakteru, np. nieśmiałością, wrażliwością?
Zajmował sie ktoś z tu obecnych klasyfikowaniem osobowości? Testami
Eysenecka itp.?

Pozdro

boasss

1. Data: 2001-06-16 15:50:16

Temat: Re: prawdomówność/uczciwość
Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 16 Jun 2001, sssboa wrote:

> Czy są to objawy nerwicy?

Znaczy co? Chorobliwa prawdomówność? Może to głupio zabrzmi, ale dla mnie
to bezsens, związek tego z nerwicą.

> Czy są silnie skorelowane z innymi cechami
> charakteru, np. nieśmiałością, wrażliwością?

Jeśli ktoś jest nieśmiały, to raczej nie umie konfabulować, zatem bardziej
prawdopodobne jest że wybierze szczerość.

--
GSN

1. Data: 2001-06-16 21:49:30

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sssboa" <s...@g...hell.pl> napisał w wiadomości
> Zajmował sie ktoś z tu obecnych klasyfikowaniem osobowości? Testami
> Eysenecka itp.?

Zajmował się. Ale nie testami Eysenecka tylko Eysencka. Testów na
prawdomówność i uczciwość nie ma. Nie są to ani wymiary ani cechy
osobowości. A z nerwicami mają tyle wspólnego co wół z karetą.
Dorrit
Dorrit

1. Data: 2001-06-17 13:30:00

Od: "J" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sssboa" <s...@g...hell.pl> wrote in message
> Czy są to objawy nerwicy? Czy są silnie skorelowane z innymi cechami

Ja u siebie też to zauważyłem.... ;)
Więc to raczej są obiawy pozybwania się nerwicy ;)
Wcześniej byłem strasznie nieszczery... baaaardzo nieśmiały...
i tak troszkę mi zostało...
ale to nic ;)
szczery jednak jestem ;)

j...