prezent

1. Data: 2002-05-21 11:00:30

Temat: prezent
Od: "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy!

Mam pewien problem(raczej miły,ale zawsze problem), otóż wybieramy się z
mężem na wesele i chcielibyśmy kupić młodej parze prezent,ale...

chcialabym aby to była rzecz przydatna w kuchni a jednocześnie
oryginalna(tzn. nie taka którą młodzi dostaną w pięciu wydaniach)
poza tym cena nie może przekroczyć 300 PLN
aha, frytkownica i krajalnica wykluczona

jesli macie jakies pomysły to proszę o podpowiedz

pozdrawiam

ANia

Ania Wojciechowska
0 600 073 049

1. Data: 2002-05-21 11:11:04

Temat: Re: prezent
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Wojciechowska wrote:

> [...]
> poza tym cena nie może przekroczyć 300 PLN
> aha, frytkownica i krajalnica wykluczona

Jakis toster,mini-grill,zestaw do fondue,ladna waga do
produktow,wok...?:)

Pozdrawiam :)

Tib

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

1. Data: 2002-05-21 11:13:15

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:acd9d8$e30$1@info.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
> poza tym cena nie może przekroczyć 300 PLN
> aha, frytkownica i krajalnica wykluczona

czy "mlodzi" nie robia moze listy prezentow, spytaj o to. Ja stoje wlasnie z
drugiej strony, zastanawiam sie co by na te liste wpisac :-)
Trudno powiedziec co moze byc przydatne, zalezy ile rzeczy juz maja, czy
mieszkaja juz razem czy tez dopiero beda sie dorabiac od przyslowiowej
lyzki. Mozesz tez probowac podpytac ich rodzicow. To co przyda sie jednemu,
innemu bedzie zupelnie niepotrzebna. Osobiscie nie chcialabym dostac
frytkownicy, gofrownicy, jakis duzych zestawow do robienia drinkow - to
wszystko za rzadko byloby uzywane, a kuchnia mało pojemna. Ani sztućcow w
walizeczce.

Asia

1. Data: 2002-05-21 11:15:25

Od: "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio myślę trochę o elektrycznej maszynce do mielenia(a to z tego powodu
że sama takowej nie mam a często by mi się przydała)

a co do sztućców w walizce to mimo wszystko muszę powiedzieć ze to nie jest
głupi pomysł ,tyle tylko ze bardzo oklepany(ja sama dostałam dwa przepiękne
komplety na 12 osób

aha listy nie będzie
Ania

1. Data: 2002-05-21 11:15:38

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> [...]
> frytkownicy, gofrownicy, jakis duzych zestawow do robienia drinkow - to
> wszystko za rzadko byloby uzywane, a kuchnia mało pojemna. Ani sztućcow w

Przecie zawsze sztucce mozna wyrzucic!

1. Data: 2002-05-21 11:20:08

Od: "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:))) przypomniało mi się jak po weselu teść się zachwycał pięknymi walizkami
które dostaliśmy, oczywiście myślał ze to normalne walizki, ale jak go
uświadomiliśmy co jest w środku to był jeszcze bardziej zachwycony i nie
mniej zdziwiony

Ania Wojciechowska
0 600 073 049

1. Data: 2002-05-21 11:21:26

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> Osobiscie nie chcialabym dostac
> frytkownicy, gofrownicy, jakis duzych zestawow do robienia drinkow - to
> wszystko za rzadko byloby uzywane, a kuchnia mało pojemna. Ani sztućcow w
> walizeczce.

Czemu nie sztucce? To jedna z rzeczy, która nie zajmuje polowy szafek w domu,
nie burzy totalnie wymarzonego przez mlodych urzadzenia kuchni a jednoczesnie
po prostu sie przydaje.
pzdr
agi

1. Data: 2002-05-21 11:22:37

Od: "Grzesio Ostrowski" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Wojciechowska <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> chcialabym aby to była rzecz przydatna w kuchni a jednocześnie
> oryginalna(tzn. nie taka którą młodzi dostaną w pięciu wydaniach)
> poza tym cena nie może przekroczyć 300 PLN
> aha, frytkownica i krajalnica wykluczona

Heja!
Kup komplet dobrych noży - za tą sumę można kupić na prawdę prześliczne i nie
mniej użyteczne noże.
Albo porządną patelnię żeliwną [za tą sume można kupić patelnię na całe
życie], albo lekko "dizajgnerski" komplet opakowań na przyprawy albo rondel
miedziany do konfitur.

pozdr,
nudny grzesio

1. Data: 2002-05-21 11:23:46

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Wojciechowska napisał(a):

> chcialabym aby to była rzecz przydatna w kuchni a jednocześnie
> oryginalna

Zajrzyj:
http://www.kawa.dikappa.pl/
My mamy w te wakacje DWA sluby w rodzinie. Zamierzamy kupić "cos" do
parzenia/podawania kawy lub herbaty.
--
Gosia

1. Data: 2002-05-21 11:27:53

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:acda98$h3d$1@info.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
jest
> głupi pomysł ,tyle tylko ze bardzo oklepany(ja sama dostałam dwa

same sztućce owszem, ale nie w walizce - za duża i nie ma jej gdzie włożyć

Asia

Pomozcie wymyslic haslo dla serwisu kulinarnego - ksiazki do wygrania! (troszke OT)
dobre danie
Festiwal Żurku w Krakowie
Pizza - Mapet(ka) dziekuje!
nadmierna podaz smietany i jaj