prezent na chrzciny

11. Data: 2007-11-22 21:29:52

Temat: Re: prezent na chrzciny
Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

,

> Nie co, a kto. Bozia to zdrobnienie od Bożena -> Bożenka -> Bożka ->
> Bozia.

A skąd Bożenka na medaliku?
Bozia czyli zdrobnienie od wizerunku Matki Boskiej

> Tylko nie wiem jaki jest cel dawania bozi na chrzciny

Taki sam jak krzyżyka?

Sylwia

12. Data: 2007-11-22 21:36:25

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:fi4r2k$rjd$...@n...news.tpi.pl,
Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał(a):
,

> Grupa uroczystości chyba za bardzo jednak odwiedzana nie jest...

Wszak istnieć jeszcze powinna grupa pl.soc.dzieci...

pozdrawiam Tatiana
--
Czekać godzinę - to długo - jeśli miłość ma się tuż przed sobą.
Czekać wieczność całą - to krótko - jeśli miłość jest w końcu nagrodą.

13. Data: 2007-11-22 21:39:45

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:fi4sfv$ctb$...@n...news.atman.pl,
Szpilka <s...@s...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
,

> A skąd Bożenka na medaliku?

Może ktoś lubi medaliki z Bożenkami. Znam kobitę, która w sredrnym
medalionie miała zdjęcie swojego psa.

> Bozia czyli zdrobnienie od wizerunku Matki Boskiej

Zajefajne. Po prostu mniodzio. Masz więcej takich zdrobnień?
Już wiem dlaczego jestem fanką zdrobnień ;-/

> Taki sam jak krzyżyka?

Ja mówiłam o Bożence na chrzciny. A Krzyżyk można dać, czemu nie, tylko
dlaczego pisać o tym na grupie rodzina. Równie adekwatna byłaby grupa
medycyna czy prawo.

A teraz pójdę sisi i ajciu, a potem amam. Bozia pewnie na mnie paczy.

pozdrawiam Tatiana
--
Ludzie dzielą się na tych,
którzy mają coś do powiedzenia i na tych,

14. Data: 2007-11-22 21:41:15

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena pisze:

> Wszak istnieć jeszcze powinna grupa pl.soc.dzieci...

Chcesz bidnego człowieka oddać w ręce harpii?! To już lepiej jak na
rodzinie świeżynka klika:)
--

Paulinka

Najlepiej podstawiają nogi karły, to ich strefa.

S.J.Lec

15. Data: 2007-11-22 22:17:56

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zajefajne. Po prostu mniodzio. Masz więcej takich zdrobnień?
> Już wiem dlaczego jestem fanką zdrobnień ;-/

Mnie to grzeje, od zawsze pamiętam że tak się mówiło więc i ja też tak na to
mówię. Sama specjalnie tego nie wymysliłam. I nie podniecam się tak jak ktos
coś zdrobni :->

> Ja mówiłam o Bożence na chrzciny.

aha, ok

> A Krzyżyk można dać, czemu nie, tylko dlaczego pisać o tym na grupie
> rodzina.

Bo ktoś idzie do rodziny na chrzciny? ;-)

> Równie adekwatna byłaby grupa medycyna czy prawo.
>
> A teraz pójdę sisi i ajciu, a potem amam. Bozia pewnie na mnie paczy.

Dobranoc

Sylwia

16. Data: 2007-11-23 08:06:52

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:fi4r2k$rjd$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

Może nie bozi, a bózi? ;>

> [...]
> Grupa uroczystości chyba za bardzo jednak odwiedzana nie jest...

Jak wszyscy piszą na psr, psd i pss-v, to trudno żeby była...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
http://truecolors.pl

17. Data: 2007-11-23 13:47:45

Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena pisze:

> A teraz pójdę sisi i ajciu, a potem amam. Bozia pewnie na mnie paczy.
>
> pozdrawiam Tatiana

a co "ajciu"?
bo ja z tych, które nie używają

18. Data: 2007-11-23 14:28:15

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał

> Że istnieje, to skłonna jestem wierzyć. Ale do czego służy? hihi

Do kurzenia ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka ... od kurzu a nie kury ;-))))

19. Data: 2007-11-23 15:04:16

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uhuha, uhuha idzie zima sroga... a *Klara Bemol* takie rzeczy gada:

> a co "ajciu"?
> bo ja z tych, które nie używają

na dwór / na pole / na podwórko [1]

*gdaMa*
[1] wybierz co pasuje w zależności od rejony Polski :)

20. Data: 2007-11-23 15:26:07

Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa pisze:
> Uhuha, uhuha idzie zima sroga... a *Klara Bemol* takie rzeczy gada:

> na dwór / na pole / na podwórko [1]

aaaaaaaaa
dziękuję

O celu wychowania