prezent na mikołaja!!;(

1. Data: 2007-11-21 16:17:31

Temat: prezent na mikołaja!!;(
Od: veroka <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam problem z wymyśleniem prezentów pod choinke... z resztą jak co
roku:( nie mam pojęcia co kupić... dla brata coś się znajdzie, ale
dla rodziców?!! nie mam pojecia.. pomóżcie mi proszę:)) podzielcie się
swoimi pomysłami.. :]

2. Data: 2007-11-21 16:19:36

Temat: Re: prezent na mikołaja!!;(
Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

veroka pisze:
> [...]
> roku:( nie mam pojęcia co kupić... dla brata coś się znajdzie, ale
> dla rodziców?!! nie mam pojecia.. pomóżcie mi proszę:)) podzielcie się
hmmmmmmmmmmmm....tacie kolejkę.
pozdrawiam
Ania

3. Data: 2007-11-21 16:20:33

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> hmmmmmmmmmmmm....tacie kolejkę.

A nie koniaczek? Znowu trend się odwrócił? ;-)

Agnieszka

4. Data: 2007-11-21 16:45:24

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> A nie koniaczek? Znowu trend się odwrócił? ;-)

kolejkę koniaczku ;)
pozdrawiam
Ania

5. Data: 2007-11-22 09:22:39

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uhuha, uhuha idzie zima sroga... a *Anna G.* takie rzeczy gada:

> kolejkę koniaczku ;)

Aktualnie modny/trendi/dżezi/ajta [1] prezent dla taty to duży Fiat, okulary
słoneczne, płyta z tamtych lat i piesek z kiwająca głową :D

Ostatecznie może być laptop
*gdaMa*
"Meravigliosa creatura, sei sola al mondo..."
Gianna Nannini mi gra :)
[1] proszę wybrać sobie pasujące słowo :)

6. Data: 2007-11-22 20:32:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Aktualnie modny/trendi/dżezi/ajta [1] prezent dla taty to duży Fiat, okulary
> słoneczne, płyta z tamtych lat i piesek z kiwająca głową :D

Najlepiej z koniaczkiem ;-)

Qra, no to dla taty jest, a co mamy dla mamy?

7. Data: 2007-11-22 21:22:04

Od: Klara Bemol <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, no to dla taty jest, a co mamy dla mamy?

tata po koniaczku?

8. Data: 2007-11-22 21:25:01

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klara Bemol pisze:

> tata po koniaczku?

LOL taki rozmiękczony i nawszytkosięzgadzający :)

--

Paulinka

Najlepiej podstawiają nogi karły, to ich strefa.

S.J.Lec

chrapanie TŻ-ta
Terapia rodzinna - Warszawa i okolice
fascynacja męża - co robić