prezent z okazji komunii

1. Data: 2008-05-13 13:55:31

Temat: prezent z okazji komunii
Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

hej,

pytanie może dziwne, ale jestem zupełnie nie w temacie.
zostałem zaproszony na komunię "w rodzinie".

oczywiście należy się prezent. zapytałem co ma być, aby się nie okazało,
że np. "przyszły" 4 rowery :). i dowiedziałem się, że najlepiej by była
kasa, to rzeczona obdarowywana sama sobie kupi co chce.

super. mnie pasuje.

ale mam jedno pytanie: ile teraz jest "w sam raz"?

z rzeczoną częścią rodziny nie mam praktycznie żadnego kontaktu, więc
nawet nie wiem na jakiej stopie życiowej żyją. bazując na pogłoskach,
mogę założyć, że jest to w okolicach "średniej" lub ciut poniżej.

kasa sama w sobie nie jest problemem, ale nie chciałbym by ktoś się
poczuł dotknięty tym, że dam za mało lub za dużo.

czy możecie jakoś pomóc?

depesz

2. Data: 2008-05-13 16:29:39

Temat: Re: prezent z okazji komunii
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz przynajmniej, gdzie ta komunia, bo jak w okolicach Krakowa to 20 zł
będzie w sam raz, a w innych rejonach mogliby pomyśleć, żeś sknerus
Jacek

3. Data: 2008-05-13 17:57:08

Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.05.2008 Jacek <m...@w...pl> napisał/a:
> Napisz przynajmniej, gdzie ta komunia, bo jak w okolicach Krakowa to 20 zł
> będzie w sam raz, a w innych rejonach mogliby pomyśleć, żeś sknerus

oops. sorry. zapomniałem. warszawa.

depesz

--
quicksil1er: "postgres is excellent, but like any DB it requires a
highly paid DBA. here's my CV!" :)

4. Data: 2008-05-13 19:16:08

Od: "Holly" <2...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hubert depesz lubaczewski"

> [...]
>
> kasa sama w sobie nie jest problemem, ale nie chciałbym by ktoś się
> poczuł dotknięty tym, że dam za mało lub za dużo.

Jeśli kasa nie jest dla Ciebie problemem, to imo równowartość roweru, który
byłbyś skłonny kupić, a którego nie chcą z obawy być może uzasadnionej.

H.

5. Data: 2008-05-14 08:11:44

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy kwiecień przeplatanie lata z zimą knuje *Holly* takie rzeczy snuje:

> Jeśli kasa nie jest dla Ciebie problemem, to imo równowartość
> roweru, który byłbyś skłonny kupić, a którego nie chcą z obawy być
> może uzasadnionej.

od 1000zł w górę??? Przecież nie kupi roweru w markecie za 250 zyla...

*gdaMa*
i Mysz, którego taka okazja czeka za rok oraz nieświadom jeszcze niczego
Szkodnik

6. Data: 2008-05-14 08:30:40

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hubert depesz lubaczewski napisał:
> [...]
> zostałem zaproszony na komunię "w rodzinie".

> ale mam jedno pytanie: ile teraz jest "w sam raz"?

Niedawno miałam podobny problem - byłam na dodatek chrzestną. Dałam
400zł - niezbyt wiele zapewne, mogłam dać więcej, ale uważam, że to w
zupełności wystarczająca suma jak dla takiego dziecka, a ludzie już
poszaleli...
Pozdrawiam
Ela

7. Data: 2008-05-14 08:33:43

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

hubert depesz lubaczewski pisze:
> [...]
> kasa, to rzeczona obdarowywana sama sobie kupi co chce.
>
> super. mnie pasuje.
>
> ale mam jedno pytanie: ile teraz jest "w sam raz"?

W sam raz jest ilustrowana biblia, ładny krzyżyk, świety obrazek na
ścianę. To jest Komunia a nie wesele :/

LL

--
http://pl.youtube.com/watch?v=hkqqMPPg2VI
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

8. Data: 2008-05-14 09:01:13

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 400zł - niezbyt wiele zapewne, mogłam dać więcej, ale uważam, że to w
> zupełności wystarczająca suma jak dla takiego dziecka, a ludzie już

Ludzie jak ludzie, ale niektóre dzieciaki to już zupełnie.
Ja mam teraz dylemat co dać na _rocznicę_ I komuni chrześnicy mojego męża.
Zawsze mi się wydawało że to symboliczna uroczystość, bez żadnych szopek. A
tu proszę, chrześnica zapytana (przez babcię) co by chciała dostać z tej
okazji, odparła - kamerę (!!!)

Sylwia

9. Data: 2008-05-14 09:25:24

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <g0e78v$fp7$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
"gdaMa" <g...@w...pl> wrote:

> Gdy kwiecień przeplatanie lata z zimą knuje *Holly* takie rzeczy snuje:

> od 1000zł w górę??? Przecież nie kupi roweru w markecie za 250 zyla...

Eee, od 500 zł są już bardzo przyzwoite maszynki, w specjalistycznym
sklepie.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

10. Data: 2008-05-14 10:39:42

Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.05.2008 Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał/a:
> W sam raz jest ilustrowana biblia, ładny krzyżyk, świety obrazek na
> ścianę. To jest Komunia a nie wesele :/

zastanawiam się czy czytanie ze zrozumieniem jest problemem.
napisałem, że życzeniem obdarowanej ma być kasa.
absolutnie jej się nie dziwię. jak ludzie mają wymyślać prezenty, to się
potem z tego robi jedna wielka rzeźnia.

a biblii/krzyżyka/obrazka na ścianę nie kupię.
nie jestem młody, ale dobrze pamiętam, że o ile sama "impreza" była
fajna, to o tyle nie była wyrazem mojej wiary co wiary rodziców i
społecznego "no w sumie wypada", więc dawanie mi wtedy "gadżetów"
wyznaniowych byłoby co najmniej niesympatyczne.

depesz

--
quicksil1er: "postgres is excellent, but like any DB it requires a
highly paid DBA. here's my CV!" :)
http://www.depesz.com/ - blog dla ciebie (i moje CV)

uwagi w szkole
Kangur matematyczny 2008, ten sam wynik - rózne nagrody
To co boli... :/
Stop pomysłom MEN - absurd którego konsekwencje poniosą nasze dzieci
czy jeste?cie gotowi przyj?ć Dar Nieba.