prezent z okazji komunii

następny post »
From: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: prezent z okazji komunii
Date: Tue, 13 May 2008 15:55:31 +0200

hej,

pytanie może dziwne, ale jestem zupełnie nie w temacie.
zostałem zaproszony na komunię "w rodzinie".

oczywiście należy się prezent. zapytałem co ma być, aby się nie okazało,
że np. "przyszły" 4 rowery :). i dowiedziałem się, że najlepiej by była
kasa, to rzeczona obdarowywana sama sobie kupi co chce.

super. mnie pasuje.

ale mam jedno pytanie: ile teraz jest "w sam raz"?

z rzeczoną częścią rodziny nie mam praktycznie żadnego kontaktu, więc
nawet nie wiem na jakiej stopie życiowej żyją. bazując na pogłoskach,
mogę założyć, że jest to w okolicach "średniej" lub ciut poniżej.

kasa sama w sobie nie jest problemem, ale nie chciałbym by ktoś się
poczuł dotknięty tym, że dam za mało lub za dużo.

czy możecie jakoś pomóc?

depesz