prezerwatywa a AIDS

1. Data: 2001-10-12 17:56:59

Temat: prezerwatywa a AIDS
Od: " Almight" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy prezerwatywa zabezpiecza przed AIDS?
ostatnio czytałem że jednak nie? jak to w końcu jest?

2. Data: 2001-10-12 18:41:41

Temat: Re: prezerwatywa a AIDS
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Almight napisał:

> czy prezerwatywa zabezpiecza przed AIDS?
> ostatnio czytałem że jednak nie? jak to w końcu jest?

To chyba zalezy od budowy i skladu latexu.
Byl kiedys na ten temat dlugi artykul w dodatku GW z fabryki prezerwatyw
chyba w Krakowie.
Sa testowane elektronicznie , ale dodatkowo jest badana pod mikroskopem
struktura
latexu czy nie wykazuje mikropekniec pod wplywem rozciagniecia .

testem szczelnosci roznych gatunkow latexu jest nadmuchanie balonu
powietrzem i
szczelne zamkniecie.
w wielu balonach powietrze i tak moze ujsc, znaczy wychodzi przez
mikropory.

Balon to nie prezerwatywa i jakosc produkcji i testowania inna, ale
chyba wiecej informacji znajdziesz w europejskiej normie ISO, tam
powinny byc opisane wymagane atesty.
J.

3. Data: 2001-10-12 21:47:42

Od: "Diablos" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Almight" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> czy prezerwatywa zabezpiecza przed AIDS?
> ostatnio czytałem że jednak nie? jak to w końcu jest?
Raczej nie, kiedys w szkole sredniej mielismy taki wykladzik dla chlopcow
wlacnie o gumkach i jak to na rysunku pokazywali dziurki w prezerwatywach sa
kilka razy wieksze niz wirus HIV. NIe wiem moze kit wciskali zebysmy sie
zabardzo nie tentegowali...

4. Data: 2001-10-13 08:42:10

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba zalezy od budowy i skladu latexu.

expert, jak ty juz cos powiesz, to powiesz....

biedny chlopak czeka na wiadomosci, bo chce sobie pociupciac a ty go odsylasz
do europejskiej normy... - do wszystkiego musisz miec atesty i pozowlenia...
(patrz: kamery wewnatrzustne)

prezerwatywa chroni przed zarazeniem sie aids, pod warunkiem ze jest dobrze
zalozona (na czlonka w stanie wzwodu, trzymasz za zbiorniczek i dopiero wtedy
ubierasz - zbiorniczek musi pozostac 'luzny') i nie peknie podczas stosunku.
atesty i normy mozesz sobie wsadzic, po prostu uzywaj najlepszych i juz...

poza tym nawet bez gumki masz szanse sie nie zarazic aids podczas stosunku -
ale o tym sza, niech wszyscy lepiej uzywaja gumek, szczegolnie podczas figli
ze 'zlewami na sperme'.. brrr... jak tylko pomysle o jakiejs przydroznej
ukraince nie mytej od rana to chce mi sie wymiotowac.. ;-))

pozdrowienia, i milego...

adam

5. Data: 2001-10-13 09:28:38

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl napisał:

> expert, jak ty juz cos powiesz, to powiesz....
>
> biedny chlopak czeka na wiadomosci, bo chce sobie pociupciac a ty go odsylasz
> do europejskiej normy... - do wszystkiego musisz miec atesty i pozowlenia...

Dokladnie.
Kiedys przeczytalem norme ISO dotyczace standardowego rozmiaru
prezerwatyw w UE
po dyskusji w Brukseli
i tak dlugo jak prezerwatywa jest srodkiem medycznym to wymaga atestow,
certyfikatow.
Unimil w Krakowie i inni producenci prezerwatyw dysponuja laboratoriami
do prowadzenia testow i mam nadzieje ze mu odpowiedza.
Jak mozesz oczekiwac szybkiej odpowiedzi na temat, ktory zna jedynie
producent, ktory
testy prowadzi.

Moze powinien szukac takich, ktore maja atest AIDS-proof.
Jezeli nie potrzebujesz atestow i certyfikatow to mozesz powrocic do
dawnych czasow i zastosowac w tym celu pecherz plawny karpia.

> (patrz: kamery wewnatrzustne)
dokladnie
czy chcialbys miec w ustach kamere , ktora odwiedzila wczesniej 100
pacjentow ?
Po to sa zabezpieczenia, dezynfekcja, mycie, i jednorazowa oslona.

> [...]
> atesty i normy mozesz sobie wsadzic, po prostu uzywaj najlepszych i juz...

a skad to wiesz i skad wiesz ktore sa najlepsze >?
Na rynku sa setki gatunkow , co wybrac ;)

> poza tym nawet bez gumki masz szanse sie nie zarazic aids podczas stosunku -
> ale o tym sza,

sza sza sza, ale powiedz zatem konkretnie
jest ten aids czy go nie ma, a jedynie zostal rozpowszechniony przez
szczepionke
zbudowana na bazie surowicy szympansa, ktory wirusa aidsa ma, ale mu nie
przeszkadza.

niech wszyscy lepiej uzywaja gumek, szczegolnie podczas figli
> ze 'zlewami na sperme'.. brrr... jak tylko pomysle o jakiejs przydroznej
> ukraince nie mytej od rana to chce mi sie wymiotowac.. ;-))

Mysle ze nie nalezy obrazac kobiet.
A w temacie zapytac producenta i poszukac artykulu o produkcji
prezerwatyw w archiwum GW. To byl duzy artykul ze zdjeciami z fabryki w
Krakowie, na chyba 10 kartek, w kolorowej wkladce.

z powazaniem
Jacek

6. Data: 2001-10-13 10:19:20

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a...@p...onet.pl napisał:
lecimy od poczatku: wiem ze ciebie dariuszu-expercie nie pobijke w dyskusji, bo
przypomina ona mowienie do sciany gluchej i pomalowanej na jeden kolor...

> Dokladnie.

nie cierpie jak ktos amerykanizuje nasz jezyk...

> [...]
> do prowadzenia testow i mam nadzieje ze mu odpowiedza.
> Jak mozesz oczekiwac szybkiej odpowiedzi na temat, ktory zna jedynie

dlatego tez polecalem mu najlepsze - niech idzie do apteki i niech zapyta, w
sklepach i kioskach tez chlamu z cccp nikt nie sprowadza...

> Moze powinien szukac takich, ktore maja atest AIDS-proof.
> Jezeli nie potrzebujesz atestow i certyfikatow to mozesz powrocic do
> dawnych czasow i zastosowac w tym celu pecherz plawny karpia.

nikt nie chce wracac do pecherza (albo jelita owcy, jesli ci to sprawia
przyjemnosc...)

> dokladnie

znowu amerykanizm...

> czy chcialbys miec w ustach kamere , ktora odwiedzila wczesniej 100
> pacjentow ?
> Po to sa zabezpieczenia, dezynfekcja, mycie, i jednorazowa oslona.

tak czy siak bedziesz mial w ustach kamere ktora odwiedzila setki jam ustnych
przed toba - kamery nie sa jednorazowe - ale wymyta i wydezynfekowana, a nasza
dyskusja odnosnie atestow i certyfikatow dotyczyla tego, ze chciales wsadzic
kamere przemyslowa za 500 pln nie posiadajaca atestow ale zawinieta w rekaw
foliowy z atestem - wiec badz laskaw nie przeinaczac faktow...

> a skad to wiesz

no coz - tak sie sklada ze na pierwszym wykladzie z ginekologii pan doktor nas
uswiadomil 'jak to sie zaklada'... lepiej pozniej niz wcale...ale okazalo sie
ze przedtem tez robilem to dobrze...

>i skad wiesz ktore sa najlepsze >?
>Na rynku sa setki gatunkow , co wybrac ;)

wybieraj sprawdzone marki - w mediach jest pelno testow niezaleznych instytutow
odnosnie jakosci roznych rzeczy - w tym prezerwatyw - trzeba tylko 15 minut
poszukac...

> [...]
> szczepionke
> zbudowana na bazie surowicy szympansa, ktory wirusa aidsa ma, ale mu nie

to juz jest spiskowa teoria dziejow, ale za stan umyslu wierzacego w takowa nie
odpowiadam...
napisalem ze jest szansa sie nie zarazic, poniewaz podczas stosunku
dopochwowego szansa na zarazenie sie aids jest ok 30% (plus minus, cytuje z
pamieci), natomiast wzrasta dwukrotnie podczas stosunku analnego. wszystkie te
dane sa tez oglniedostepne, wystarczy poczytac literature medyczna i
niemedyczna, ale widac wolisz czytac ksiazki o tym, jak to zydzi odpowiadaja za
wszystko, lacznie z aids ;-))

> niech wszyscy lepiej uzywaja gumek, szczegolnie podczas figli
>
> Mysle ze nie nalezy obrazac kobiet.

kobiet nie obrazam, daleki jestem, ale to co stoi przy drodze i sluzy kierowcom
to nie kobieta, tylko tak jak wczesniej mowilem, zlew na sperme - zreszta
podobne zdanie mam o 'paniach z agencji'... - ale to jest moje prywatne zdanie,
moze ci sie nie podobac...

> A w temacie zapytac producenta i poszukac artykulu o produkcji
> prezerwatyw w archiwum GW. To byl duzy artykul ze zdjeciami z fabryki w
> Krakowie, na chyba 10 kartek, w kolorowej wkladce.

mozna i gazete poczytac...

> z powazaniem
> Jacek

adam