prezerwatywy durex love

1. Data: 2004-03-01 20:07:49

Temat: prezerwatywy durex love
Od: "Kichu" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
poszukuje informacji na temat prezerwatyw durex love. pakowane po 6 szt
takie w czerwonym opakowaniu z diabelkiem na rysunku. niestety nie ma ich w
polskiej ofercie durexa. czym one sie charakteryzuja? mial ktos z nimi
stycznosc? sa nawilzane, ze srodkiem plemnikobojczym czy cos? dziekuje za
wszelkie informacje. pozdrawiam

2. Data: 2004-03-01 20:53:45

Temat: Re: prezerwatywy durex love
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: pKM0c.150894$1...@n...chello.at ,
której nadawcą było Kichu <k...@c...pl> zostało napisane:

> [...]
> mial ktos z nimi stycznosc? sa nawilzane, ze srodkiem plemnikobojczym
> czy cos? dziekuje za wszelkie informacje. pozdrawiam

NTG - pl.soc.seks ew. pl.sci.farmacja ;)

--
milego dnia
adam, gg# 402495

3. Data: 2004-03-01 20:54:43

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mi się zdaję, że Durex'y są nie dobre, bo zmniejszają odczuwanie wrażeń.
Dobre są zaś takie prezer. za ok. 2 zł - kolorowa seria ze skąpo ubranymi
paniami... ;-)

KF

4. Data: 2004-03-02 13:32:30

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Mar 2004 21:54:43 +0100, strychnos wrote:

> A mi się zdaję, że Durex'y są nie dobre, bo zmniejszają odczuwanie wrażeń.
> Dobre są zaś takie prezer. za ok. 2 zł - kolorowa seria ze skąpo ubranymi
> paniami... ;-)

A jakby durexy miały "gołe baby" na pudełkach? Czy wtedy "wrażenia" były
by lepsze?:)

Pewnie nie, bo jeśli durexy kosztują 7 pln, a te z paniami 2 pln, to za
5 pln można dokupić do paczki prezerwatym "wzmacniacz wrażeń" w butelce
- mam rację?;)

BP, NMSP.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

impotencja
jak to wyleczyc?a wogole czy to uleczalne?
Akupunktura beziglowa
przesiewowe badanie wad postawy w szkole
artroskopia