Re: próbki kosmetyków - LISTA

From: "Maga" <h...@i...org.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: próbki kosmetyków - LISTA
Date: Tue, 12 Aug 2003 15:09:45 +0200
Sender: l...@o...pl@nat2.lemabo.pl

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:7a2b.0000127f.3f38e059@newsgate.onet.pl...

> Nikt nie wspominał ani o prowincji, ani bandzie durniów, ani o gorszych
> ludziach.>
No i nie twierdze, że wspominał, to były moje własne słowa.
Chyba masz jakiś kompleks skoro tak uważasz. Nikt też na Ciebie nie
> napada, ale czasami bierze złość gdy ktoś nie wykazuje minimum inicjatywy
> chce wszystko na gotowe, bo co jak co, ale maile można samemu znależć.>
Pewnie, że można, ale ja nie widze nic złego w pozbieraniu tego wszystkiego.
Kompleks może i mam, chociaż to raczej nie mój kompleks tylko, że tak powiem
ludzi z większych miast, a już żeby nikt nie był urażony, to chodzi mi o
ludzi z Warszawy w stosunku do tych z prowincji. Za nim poszłam na studia,
taka myśl by mi pewnie przez głowę nie przeszła, może jestem trochę na tym
punkcie przewrażliwiona, ale to nie moja wina. POza tym zdaję sobie sprawę z
różnic, ot chociażby w kwestii przyzwoitych drogerii.
Nie kontynuuję, bo to by już naprawdę było nie na temat.

> Pozdrawiam, E.
>

> --

Ja też pozdrawiam.
Maga