Re: próbki kosmetyków - LISTA

Newsgroups: pl.rec.uroda
Date: Tue, 12 Aug 2003 15:10:37 +0200
Sender: News User <n...@j...net>
From: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam>
Subject: Re: próbki kosmetyków - LISTA

In news:dvq4ycax75zr$.dlg@Lia.pyry.net,
Lia <L...@a...poczta.onet.pl> typed:

> Ostatni raz to napisze, bo nei lubie sie powtarzac: Czepiam sie
> masowego sepienia probek wszelkich mozliwych kosmetykow.
> Jasne?

I ja podzielam Twoj punkt widzenia. Jesli mnie interesuja probki jakiejs
serii to potrafie sobie znalezc adres producenta tychze i napisac pare slow.
Czasem dostawalam informacje, ze seria, o ktora pytam nie jest dla mnie (bo
piszac o probki przedstawialam wiek, rodzaj cery i oczekiwania), ale w
zamian proponuja mnie inna serie. I tak to powinno wygladac. Tymczasem kiedy
nagle setki "lowczyn probek" zaczna masowo bombardowac firmy kosmetyczne
prosbami o jakiekolwiek probki, to skonczy sie doradzanie przez internet (z
ktorego korzystam non stop) i wysylanie probek, bo pracownicy firm nie beda
mieli czasu, zeby kazdej klientce doradzic indywidualnie. Umiejetnosc
znajdowania sobie w internecie tego, co nas interesuje to bardzo przydatna
rzecz i warto ja rozwijac. Moze jeszcze napiszemy szablon "Prosze o probki",
w ktorym wystarczy zmienic e-mail i nazwisko i nazwe firmy, od ktorej chcemy
probki? => Bez przesady.

Pozdrawiam,
Karola