problem

1. Data: 2003-08-05 17:43:26

Temat: problem
Od: "" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

na wewnetrznej stronie warg sromowych wiekszych mam liczne zgrubienia(?)
wypełnione czyms białym,są one róznej wielkości,nie boli mnie to
jesli ktos wie co to moze byc,to prosze o pomoc
czy powinnam isc jak najszybciej do lekarza?

2. Data: 2003-08-06 10:35:42

Temat: Re: problem
Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jesli ktos wie co to moze byc,to prosze o pomoc
> czy powinnam isc jak najszybciej do lekarza?

powinnaś jak najszybciej iść do lekarza, a zanim postawi diagnozę - nie
współżyj (obawiam się, że po diagnozie też możesz mieć chwilowy 'przestój' w
tych sprawach)

M.

Skurcze łydek...
Świnka