problem

1. Data: 2005-03-21 11:09:04

Temat: problem
Od: wojtaz <w...@n...sp> szukaj wiadomości tego autora

witam, mam problem , otoz u nasady żołędzia mam wiele malenkich bialych
krostek,juz bardzo dlugo, co to moze byc i jak to leczyc?

2. Data: 2005-03-21 12:21:17

Temat: Re: problem
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojtaz" <w...@n...sp> napisał w wiadomości
> witam, mam problem , otoz u nasady żołędzia mam wiele malenkich bialych
> krostek,juz bardzo dlugo, co to moze byc i jak to leczyc?

1. Żołądź jest rodzaju żeńskiego - ta żołądź w odróżnieniu od tego co rośnie
na dębie.
2. To nie krosty tylko ujścia gruczołów i tak ma być.
3. Co chwilę ktoś o to pyta i przy odrobinie cierpliwości znalazbyś w
starych postach.

pozdrawiam
JAck

3. Data: 2005-03-25 15:54:13

Od: wojtaz <w...@n...sp> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> [...]
> 2. To nie krosty tylko ujścia gruczołów i tak ma być.
> 3. Co chwilę ktoś o to pyta i przy odrobinie cierpliwości znalazbyś w

szukalem, znalazlem jedynie ze mozna zdecydowac sie na zabieg
elektroglu..costam, a nie ma jakis masci na to? Znalazlem notridem czy
jakos tak ale niewiem czy to pomoze. Musze sie tego pozbyc :|
pozdrawiam erfoz.

cos dziwnego z reka
niespokojny noworodek
antybiotyki a antykoncepcja