troszke humoru

1. Data: 2005-03-20 23:11:23

Temat: troszke humoru
Od: Nathan <s...@f...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Usmialem sie do łez. Zastanawiam sie tylko, czy nie były to łzy rozpaczy.
--
Pozdrawiam Nathan

"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,
na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

2. Data: 2005-03-21 00:30:14

Temat: Re: troszke humoru
Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nathan <s...@f...jestem> napisał(a):

> Usmialem sie do łez. Zastanawiam sie tylko, czy nie były to łzy rozpaczy.

Durniu - spamerze!

3. Data: 2005-03-21 02:24:36

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Durniu - spamerze!

Hej, Daria !

Zwróć uwagę na jeden z ostatnich punktów:
"Pijawka lekarska jest skutecznym lekarstwem na wiele schorzeń:
(...)Agresję, histerię, nerwice, depresje"

Pozdrawiam
robkor

4. Data: 2005-03-21 08:17:25

Od: Nathan <W...@o...pl.WYWAL_TO> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-21 01:30, Użytkownik Daria napisał:

> Durniu - spamerze!

Dziękuje za kulturalne wyrazenie swojej opinii w stosunku do mojej skromnej
osoby.
To *NIE* jest moja aukcja. Poslalem to tu tylko w zwiazku z humorystyczna
lista chorob "leczonych" przez pijawki

5. Data: 2005-03-21 08:53:41

Od: "Marcin" <marten#$&$@wertenos.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Durniu - spamerze!
>
> --

niewiele jest trolli na listach dyskusyjnych podpisujących się żeńskimi
nazwami.
Daria to jedna z nich.
Katoliczka, obrończyni życia, głupia idiota - wszystko w jednej małej,
zakompleksionej, niedopieszczonej, głupiej Darii.
Powiem wprost - wypad z tej listy !

6. Data: 2005-03-21 11:39:40

Temat: Rasista
Od: "BCA" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niewiele jest podpisujących się żeńskimi
> nazwami.
> Daria to jedna z nich.
> głupia idiota - wszystko w jednej małej,
> zakompleksionej, niedopieszczonej, głupiej Darii.

Rasista

7. Data: 2005-03-21 11:40:23

Od: Koala <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Nathan wrote:

> Usmialem sie do łez. Zastanawiam sie tylko, czy nie były to łzy rozpaczy.
Dobre, taki powrot do historii...pewnie na allegro znajdzie sie tez ktos
kto sprzedaje skalpele do upuszczania krwi...nie zdziwilo by mnie to za
bardzo choc nie sprawdzalam. Btw zastanawia mnie jedno czy takie pijawki
nie musza miac jakiegos certyfikatu pochodzenia, ze rzeczywiscie
pochodza z laboratoryjnej sterylnej hodowli? czy ktos z Was sie
orientuje w tym temacie.

8. Data: 2005-03-21 11:51:00

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin <marten#$&$@wertenos.pl> napisał(a):

> niewiele jest trolli na listach dyskusyjnych podpisujących się żeńskimi
> nazwami.
> Daria to jedna z nich.

E, jaki troll? To zwykła panienka bez śladu ogłady, której się wydaje, że jak
się jest pozornie anonimowym, to można sobie przybluzgiwać. Na pl.soc.dzieci
już się kompletnie skompromitowała, rzucając na prawo i lewo szmatławymi
zdzirami, to przyszła tutaj.

JoP

9. Data: 2005-03-21 12:00:23

Od: Nathan <W...@o...pl.WYWAL_TO> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-21 12:40, Użytkownik Koala napisał:
> [...]
> nie musza miac jakiegos certyfikatu pochodzenia, ze rzeczywiscie
> pochodza z laboratoryjnej sterylnej hodowli? czy ktos z Was sie
Hodowla gdzie sa roslinki to na 100% nie jest hodowla czysta..chyba, ze cos
sie zmienilo....

10. Data: 2005-03-21 12:30:44

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.03.05, około 12:51, Jolanta Pers bulgocze

> E, jaki troll? To zwykła panienka bez śladu ogłady,

E, jaka panienka? To zwykły troll :)

--
ika - umop apisdn

Jeszcze jedno pytanie o padaczke
Praca za granica (?)
Bol miesni, stawow, reumatyczny, korzonki ? Brak konkretnej diagnozy.
HORMONY (?)
antybiotyk novamax