antybiotyki a antykoncepcja

1. Data: 2005-03-21 08:22:25

Temat: antybiotyki a antykoncepcja
Od: "Nemi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pytanie dotyczace wplywu antybiotykow na antykoncepcje. Z tego co sie
orientuje antybiotyki moga miec wplyw na oslabienie dzialanai tabletek
antykoncpecyjnych. Od ponad tygodnia biore zastrzyki z 2 antybiotykami
biofuraxyna i Gentamecyna (mam okropna angine ropna z powiekszeniem wezlow
chlonnych). W tym tygodniu akurat mialam 7 dni bez tabletki (Minulet). W
sobote zaczelam nowe opakowanie Minuletu, a w niedziele(wczoraj wieczorem)
skonczylam kuracje antybiotykowa.
Moje pytanie jest takie, jak dlugo mam uwazac, jak dlugo antybiotyki moge
miec wplyw na obnizanie skutecznosci - czy tylko podczas brania czy tez
jakis czas po??
Prosilabym o rzetelna podpowiedz, bo jest to dla mnie dosyc istotna sprawa.
Pozdrawiam i z gory dziekuje za odp.
Nemi

2. Data: 2005-03-21 10:51:17

Temat: Re: antybiotyki a antykoncepcja
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje pytanie jest takie, jak dlugo mam uwazac, jak dlugo antybiotyki moge
> miec wplyw na obnizanie skutecznosci - czy tylko podczas brania czy tez
> jakis czas po??
> Nemi

przyjmuje sie ze dodatkowe zabezpieczenie w trakcie brania antybiotyku i 7 dni
po , masz racje antybiotyki osłabiają działanie pigulek

Pozdrawiam

Aska

3. Data: 2005-03-21 17:26:02

Od: "Gabriel" <gSPAMabriel_fSP@M@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przyjmuje sie ze dodatkowe zabezpieczenie w trakcie brania antybiotyku i 7
dni
> po , masz racje antybiotyki osłabiają działanie pigulek

Nie wszystkie antybiotyki nawet mimo szerokiego spektrum działania,
powodują zmniejszenie działania pigułek.
Na ulotce pigułek jest wsio napisane, po za tym nie dawno (chyba)
wyszly tablice, na których widac co z czym wchodzi w reakcje.
Po za tym najwazniejsze to w3mac sie pierwsze 5-7 dni (przyjmowania pigulek)
do czasu
za3mania owulacji :)

oddawanie moczu????
troszke humoru
Jeszcze jedno pytanie o padaczke
Praca za granica (?)
Bol miesni, stawow, reumatyczny, korzonki ? Brak konkretnej diagnozy.