problem

1. Data: 2001-08-21 17:10:05

Temat: problem
Od: "Stefan" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna zapomniala wziac pigulke i minelo ok 15 godzin. Moglby ktos
poradzic co teraz?

STEFAN

2. Data: 2001-08-21 17:22:16

Temat: Re: problem
Od: "Joanna Słocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Moja dziewczyna zapomniala wziac pigulke i minelo ok 15 godzin. Moglby
>ktos
> poradzic co teraz?

Na ulotce z opakowania zawsze (?) jest taka instrukcja.
Jakie tabletki bierze?
Na moim Mercilonie pisze: zapomniana (ponad 12 godzin
po czasie) tabletkę należy przyjąć jak najszybciej
(nawet jeśli oznacza to przyjęcie dwóch naraz) a resztę jak
zawsze. Przez 7 dni stosować dodatkową metodę antykoncepcji.
W drugim tygodniu wziąć zapomnianą tabletkę i nie martwić się.
W trzecim tygodniu (szczególnie tuż przed końcem opakowania)
wziąć zapomnianą tabletkę a potem nie robić przerwy tak jak
zawsze tylko brać tabletki z nowego opakowania.
Jeśli na waszej ulotce nie ma takiego wykresu może
trzeba wysłać dziewczynę do lekarza? W mojej ulotce pisze też
że jeśli to pierwszy tydzień stosowania (niewogóle
tylko pierwszy tydzień po 7 dniach przerwy) to moglo dojść
do zapłodnienia jesli współżyliście w poprzedzającym tygodniu.
Mam nadzieję że coś pomogłam.
Pozdrawiam
Asia

3. Data: 2001-08-21 18:16:05

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9lu4k8$dvn$1@infinity.net.pl>, s...@p...onet.pl
says...
> Moja dziewczyna zapomniala wziac pigulke i minelo ok 15 godzin. Moglby ktos
> poradzic co teraz?
1. rzeczytaj ulotke
2. Jak nie pomoze patrz pkt 1
3. Jak kompletnie nie pomoze - napisz przynajmniej jaki to lek.

4. Data: 2001-08-21 18:30:58

Temat: Odp: problem
Od: "Stefan" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ulotka nic nie mowila
pomogla wizyta u lekarza
dzieki

STEFAN

5. Data: 2001-08-21 23:30:44

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno po odlozeniu tabletek kobieta jest jeszcze zabezpieczona przez
conajmniej 3 miesiace jak twierdzi zaprzyjazniona Ginekolog...
To tylko tak sobie pisze moze sie to komus przyda...

6. Data: 2001-08-22 07:25:18

Od: "Joanna Słocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Krysiak" <P...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
> Podobno po odlozeniu tabletek kobieta jest jeszcze zabezpieczona przez
> conajmniej 3 miesiace jak twierdzi zaprzyjazniona Ginekolog...
> To tylko tak sobie pisze moze sie to komus przyda...
Bzdura!
Wszystkie znane mi badania wskazują że w pierwszym
miesiącu po odstawieniu tabletek ryzyko zajćia w ciążę jest największe.
Asia

7. Data: 2001-08-22 08:41:06

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A kto Ci tak powiedzial?

8. Data: 2001-08-22 09:19:18

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Krysiak wrote:

> A kto Ci tak powiedzial?

Mam informacje identyczne jak Joanna.
info od lekarza....

--
Anna

9. Data: 2001-08-22 09:31:24

Od: "Paulina M" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też mówię, że to bzdura. Lekarze twierdzą, że po odstawieniu tabletek może
zajść w ciążę mnogą a nie, że kobieta jest zabezpieczona na 3 miesiące...

10. Data: 2001-08-22 10:25:17

Od: "cimeries" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Krysiak napisał(a) w wiadomości: <3...@w...edu.pl>...
>Podobno po odlozeniu tabletek kobieta jest jeszcze zabezpieczona przez
>conajmniej 3 miesiace jak twierdzi zaprzyjazniona Ginekolog...
>To tylko tak sobie pisze moze sie to komus przyda...

Oby bylo jak najmniej takich prorodzinnych ginekologow ;>

Cimeries

Nowa Strona GlaxoSmithKline - Dla zainteresowanych
Re: Mens NO.1 health issue
Poszukuje diagnozy
Witam!
Laserowa korekcja wzroku