problem Mongi

1. Data: 2002-05-21 13:37:05

Temat: problem Mongi
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazywam się Grzegorz i jestem pasjonatem robótek ręcznych mojej babci. z tego
też powodu zaglądam od czasu do czasu na forum.
Ostatnio zdenerwowała mnie postawa Pani Moniki. Miałem przesłać tę wiadomość na
priv Pani Moniki, ale pewnie i tak zaraz wróciłby na forum.

Proszę nie utożsamiać mnie ani z Panią Elą ani z jej znajomym, bo to nie
prawda. Występuje tu indywidualnie z własną opinią.

Pani Monika publikując obydwa maile udowodniła swoją nieporadność i chęć
zemsty. Tak - proszę Pani Moniko sprawdzić swoje motywacje.

Jeżeli z każdym dla Pani problemowym mailem będzie trzeba sie uporać na forum,
to proponuję zmienić nazwe forum na "problem Mongi".

Prosze się liczyć z tym, że udostępniła Pani serwer ludziom i ludzie mają prawo
mieć z Panią problemy a Pani z nimi. Ale prosze załatwiac to osobiście lub w
otoczeniu swoich znajomych a nie na forum i skazywać takie osoby jak ja na
czytanie o Pani problemach.

Obsługuje klientów na co dzień w pracy i wiem co to znaczy, ale nie "lecę "
zaraz z tym do ludzi. Pani Ela miała prawo sie oburzyć ale Pani nie miała prawa
tego w ten sposób załatwiać. Wstd!

Z całym szacunkiem dla Pani Moniki, ale to bylo niesmaczne.

Radze na drugi raz odpowiadać na maile używając zwrotów grzecznościowych, bo
pewnie Pani Ela jest osobom starszą od Pani i dlatego sie obruszyła.

Wstyd, że tak wiele osób na forum zachowało się skandalicznie w stosunku do
Pani Eli.
Osoby mądre nie zajmują się takimi pierdołami - za przeproszeniem

I życzyłbym żeby to forum było czyste od plotek i mściwości

Grzegorz- stały czytelnik forum

Ps. i proszę na prawde nie kojażyć mnie z jakim oszustem podszywającym sie pod
Panią Elę czy kogokolwiek

1. Data: 2002-05-21 13:58:58

Temat: Re: problem Mongi
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam sie nie odzywać. Obiecałam to sobie.
Ale nie wytrzymałam z dwóch powodów:
1.

> Ps. i proszę na prawde nie kojażyć mnie z jakim oszustem podszywającym sie
pod
> Panią Elę czy kogokolwiek

kojarzyć pisze się przez "rz"

2. czyżby kolejny ciekawy przypadek ?
wszystkie te posty ( i te 2 cytowane przez Mongę ) i ten od Pana pochodzą z
tego samego IP
pa189.kalisz.sdi.tpnet.pl

Zaczynam wierzyc, że to trzecie wcielenie tej samej osoby

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-05-21 14:00:44

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pod
> >
> kojarzyć pisze się przez "rz"

Hmmm, to może ja dodam trzy grosze ;)

> Radze na drugi raz odpowiadać na maile używając zwrotów grzecznościowych,
bo
> pewnie Pani Ela jest osobom starszą od Pani i dlatego sie obruszyła.

osobą pisze sie przez "ą" - to nie liczba mnoga :)

Magda

1. Data: 2002-05-21 14:07:47

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonko" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hmmm, to może ja dodam trzy grosze ;)

grzecznościowych,
> bo
>
> osobą pisze sie przez "ą" - to nie liczba mnoga :)

hihi, tego nie zauważyłam, bo tylko te bzdury przeleciałam wzrokiem, ale za
to połkniętych liter nie będę wytykać, bo każdemu tu się to zdarza :-)))

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-05-21 14:21:39

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę przyznać, że nie podoba mi się to co pan napisał.
Wcale nie dziwię się Monice, że się zdenerwowała. Jak można od Moniki żądać
czegoś, można ja ewentualnie poprosić o przysługę i grzecznie podziękować.
Monika robi to całkowicie bezinteresownie, poświęca swój czas, udostępniła
swój prywatny serwer i jak ktoś ma jakiś problem Monika chętnie pomaga. Jak
można uważać się za klientkę Moniki, nigdy takie określenie nie przyszłoby
mi do głowy (definicja słowa "klient" jest w słowniku języka polskiego, choć
może lepiej w Pana przypadku korzystać z ortograficznego)

> [...]
> Osoby mądre nie zajmują się takimi pierdołami - za przeproszeniem
>
> I życzyłbym żeby to forum było czyste od plotek i mściwości

Nie wiem co mam myśleć o tym tekście. Właśnie ten tekst jest niesmaczny.
Jeśli Panu nie podoba się to co tutaj piszemy, to z całym szacunkiem,
obecność tutaj nie jest obowiązkowa.

>Osoby mądre nie zajmują się takimi pierdołami - za przeproszeniem

To po co Pan to pisał?
Hania.

1. Data: 2002-05-21 14:39:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

nie wszyscy musza czytac wszystko

Krysia

>Nazywam si? Grzegorz i jestem pasjonatem robótek r?cznych mojej babci. z tego
>te? powodu zagl?dam od czasu do czasu na forum.
>Ostatnio zdenerwowa?a mnie postawa Pani Moniki. Mia?em przes?a? t? wiadomo?? na
>priv Pani Moniki, ale pewnie i tak zaraz wróci?by na forum.
>
>Prosz? nie uto?samia? mnie ani z Pani? El? ani z jej znajomym, bo to nie
>prawda. Wyst?puje tu indywidualnie z w?asn? opini?.

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-05-21 14:59:57

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Radze na drugi raz odpowiadać na maile używając zwrotów grzecznościowych,
bo
> pewnie Pani Ela jest osobom starszą od Pani i dlatego sie obruszyła.

Co do wieku, to wszystkie tu jesteśmy w jednym wieku, tylko Pan się tu jakiś
"dziwny" zjawił.
Hania.

1. Data: 2002-05-21 15:01:59

Od: n...@p...fm (Monga) szukaj wiadomości tego autora

<g...@p...onet.pl> :

Dzien dobry Panie Grzegorzu.

> Nazywam się Grzegorz i jestem pasjonatem robótek ręcznych mojej babci.
> z tego też powodu zaglądam od czasu do czasu na forum.

> Grzegorz- stały czytelnik forum

Zaglada Pan od czasu do czasu czy jest stalym czytelnikiem ?

> Proszę nie utożsamiać mnie ani z Panią Elą ani z jej znajomym, bo to
> nie prawda. Występuje tu indywidualnie z własną opinią.

Niestety wspolny numer IP jak zauwazyla juz Kayra utozsamia Pana z Pania
Ela lub jej znajomym.

> Prosze się liczyć z tym, że udostępniła Pani serwer ludziom i ludzie
> mają prawo mieć z Panią problemy a Pani z nimi.

Nie jest moim problemem i nigdy nie bylo, to ze ktos ma male pojecie o
internecie i jego mozliwosciach.

> Obsługuje klientów na co dzień w pracy i wiem co to znaczy, ale nie

Ja nie obsluguje ani klientek ani klientow, wiec nie wiem co to znaczy.

> Radze na drugi raz odpowiadać na maile używając zwrotów
> grzecznościowych, bo pewnie Pani Ela jest osobom starszą od Pani i
> dlatego sie obruszyła.

Prosze Panie Grzegorzu wskazac miejsce w tym co napisalam do Pani Eli (pani
Ela jezeli jest jeszcze ne grupie tez jest o to uprzejmie proszona) w
ktorym odezwalam sie niegrzecznie i niekulturalnie, brakuje mi oglady, mam
niezly tupet oraz zachowuje sie dumnie - to zarzuty Pani Eli.

Tutaj zacytuje dla ulatwienia to co napisalam w swoim zyciu do wspomnianej
Pani Eli:

"Ze mnie gapa wielka, bo nie napisalam, zeby jeszcze podawac jakas nazwe
uzytkownika i haselko :) Tak wiec wymysl sobie jakies i mi przyslij, a ja
Ci zaloze konto :))"

"Konto juz zalozylam :) W razie gdybys nie wiedziala jak z niego korzystac
to pytaj :)"

"No to jeszcze pasowaloby napisac czym sie polaczylas bo ja tez nie mam
zielonego pojecia jak Ci pomoc nie wiedzac czego uzywasz :)"

Licze na odpowiedz - Pana, a szczegolnie Pani Eli.

Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-05-21 15:25:46

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...

> Ostatnio zdenerwowała mnie postawa Pani Moniki. Miałem przesłać tę
wiadomość na
> priv Pani Moniki, ale pewnie i tak zaraz wróciłby na forum.

Dziewczyny, nie karmcie trolla!!

Elzbieta ( z cala pewnoscia nie Pani Ela)

1. Data: 2002-05-21 15:55:35

Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<g...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ostatnio zdenerwowała mnie postawa Pani Moniki. Miałem przesłać tę
wiadomość
> na priv Pani Moniki, ale pewnie i tak zaraz wróciłby na forum.
[...ciach rozne roznosci...]

Noooo nieeee.... sie bym zakrztusila wlasnie spozywanym zarelkiem...
A zmieniajac temat - Ilonko!!!!! Gdzie Ty sie podziewasz!!!! Czyzby Twoj
mezczyzna do komputerka Cie nie dopuszczal i pozwalal jednego posta na
tydzien pisywac??? ;))) Bo jak tak, to jak sie zbierzemy i przyjedziemy, to
zamkniemy go w... w... w kuchni najlepiej ;)))

Serdeczne pozdrowionka,
BeAta - juz teraz przykladnie przezuwajaca kazdy kawaleczek jedzonka ;)
(Gdansk)

Zawartość serwerka
Wrocław
Zachwycona jestem