problem chyba laryngologiczny

1. Data: 2004-11-13 20:39:25

Temat: problem chyba laryngologiczny
Od: "Pawel" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!od dłuższego mam uczucie obcego ciała w przełyku...coś
okropnego, nie da sie tego przełknąć ciężko okrztusić... jak sie już uda raz
na kilka dni to coś odkrztusić to wypada mniejsze lub większe białe ziarno
( większe dochodzi nawet do wielkości rodzynka) które po rozgnieceniu
strasznie śmierdzi.... Lekrz pierwszego kontaktu zlekceważył sprawę
kilkakrotnie, po usilnym naleganiu skierował mnie do laryngologa i tu
pojawił sie kolejny problem... laryngolog nie może mnie zbadać, mam bardzo
silny odruch wymiotny a po niewielkim nawet, miejscowym znieczuleniu
zacząłem sie dusić.... Zniechęcony zacząłem szukać opisów podobnych
problemów ale jedyne do czego udało mi sie przypasować moją przypadłość to
przewlekły stan zapalny migdałka podniebiennego ( albo coś w tym rodzaju)
czy któryś z szanownych grupowiczów mógłby mi potwierdzić lub zaprzeczyć
moją "diagnozę" i ew. powiedzieć jakie są sposoby leczenia takiej
przypadłości... proszę o pomoc i z góry dziękuję za wszystkie porady
pozdrawiam Paweł

2. Data: 2004-11-13 22:04:42

Temat: Re: problem chyba laryngologiczny
Od: "Dilbercik" <n...@m...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam identyczny odruch... :-(
pechowo we Francji wbiłem sobie ość w gardło myslalem ze znowu będą problemy
z zaglądaniem w gardło...
i się mile rozczarowałem
Gościu czymś mi popsikał do nosa zrobiło się suchutko...
a potem czymś nie wiem jak to nazwać cos jak laparoskop czy cos ale średnicy
grubszej żyłki wedkarskiej zajrzał sobie w gardziołko.
wiec poszukaj może i u nas jakiś prywatny ma cos takiego...

Michal

3. Data: 2004-11-14 22:16:33

Temat: Odp: problem chyba laryngologiczny
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pawel <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cn5rmk$st0$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> moją "diagnozę" i ew. powiedzieć jakie są sposoby leczenia takiej
> przypadłości... proszę o pomoc i z góry dziękuję za wszystkie porady

Czy to jak nazywasz"ziarno"jest koloru leciutko zółtawego, a w momencie
rozgniatania ma konsystencje twarożku, czy tez grudki sera białego?Bo jak
tak to mam to samo i tez nie wiem co to moze być? Moze zawiązemy komitetet
poszukujący diagnozy?:)Wiem, to nie jest śmieszne bo ja mam to+kilka innych
dolegliwosci, których nie potrafią zdiagnozowac jako 1 konkretną chorobę od
ok 18 mieś.

4. Data: 2004-11-15 21:01:15

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looca" >
> Użytkownik Pawel

> raz
(...)

> [...]

innych
> dolegliwosci, których nie potrafią zdiagnozowac jako 1 konkretną chorobę

Może należy wykonać badanie (wymaz) pod kątem grzybów?

M.

5. Data: 2004-11-16 22:01:18

Od: "Pawel" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looca" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
innych
> dolegliwosci, których nie potrafią zdiagnozowac jako 1 konkretną chorobę
bardzo lekko żółtawe za to bardzo mocno śmierdzące.... i raczej jak biały
ser półtłusty :-) dokładnie nie potrafię tego okreslić bo nigdy nie myślałem
o tym w ten sposób, najczęściej to co udaje sie odkrztusić jest już mocno
rozdrobnione ( mam duże problemy z odkrztuszeniem tego czegoś) pozodstaje mi
chyba szukać jakiegoś laryngologa który nie wywali mnie (tak jak ostatni) z
gabinetu z poleceniem "nauczenia się" spokojnego znoszenia badania ..
pozdrawiam Pawel

6. Data: 2004-11-17 17:24:59

Od: "yba" <y...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Looca" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> innych
> od
> bardzo lekko żółtawe za to bardzo mocno śmierdzące....

Też mam coś takiego. Laryngolog wytłumaczył to następująco: w migdałkach
znajduja się krypty (takie dziurki, jamki), u jednych większe, u innych
mniejsze. I właśnie u osobób z dużymi kryptami, gromadzą się w nich resztki
pokarmowe i złuszczona błona śluzowa. I dopiero kiedy krypta się "wypełni"
tą treścią (a to trochę trwa - dlatego śmierdzi), może się oczyścić. Taka
uroda niestety a może stety.

7. Data: 2004-11-17 19:43:20

Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik yba <y...@N...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cng21d$aql$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> tą treścią (a to trochę trwa - dlatego śmierdzi), może się oczyścić. Taka

Ale ja mam wycięte migdałki od 6 roku życia, więc co to może być?

8. Data: 2004-11-18 15:14:24

Od: "yba" <y...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja mam wycięte migdałki od 6 roku życia, więc co to może być?

No to nie wiem.
Yba

Rak pluc a RTG
Wydzielina ropna z oka u czterolatka
prosba o rade - tabletki antykoncepcyjne
gronkowiec u niemowlaka
mikrozawa?