problem- lakier do paznokci

1. Data: 2003-02-01 21:04:51

Temat: problem- lakier do paznokci
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Otoz mam taki problem
Wcozraj postanowilam sobie je malnac i zabralam sie do tego dosc
metodycznie.

Po przygotowaniu plytki pomalowalam je baza, co by mi lakier za bardzo nie
zniszczyl [marka inglot ]

na to nalozylam lakier, dwie warstwy, a co! [ marka Dior ]

a na to utwardzacz z sally hansen as hard as nails.

Wszystko bylo w porzadku rzez jakies 2 h, ale pozniej zaczal mi zchodzic
platami, spokojnie moglam obierac wszystkie warstwy z paznokcia.

gdzie tkwi blad w malowaniu ??
w sumei baze musze stosowac, utwardzacz tez - duzo pisze na komputerze i mi
sie zdziera lakier.
Co o tym myslicie ??

Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-02-02 07:07:25

Temat: Re: problem- lakier do paznokci
Od: "alla" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> Wszystko bylo w porzadku rzez jakies 2 h, ale pozniej zaczal mi zchodzic
> platami, spokojnie moglam obierac wszystkie warstwy z paznokcia.
>
> gdzie tkwi blad w malowaniu ??
Witam!
W szybkosci:(
Malowanie paznokci wymaga czasu i cierpliwosci.
Kazda warstwa musi porzadnie wyschnac, poza tym nie moze byc za gruba.
A jak dobry, markowy lakier, nie trzeba go czasem nakladac az dwu warstw.
Spiesz sie powoli.:))
Alla

1. Data: 2003-02-02 10:48:45

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Zatem wlasnie
malowalam powoli czekajac az kazda z warstw pozadnei wyschnie - chcialo mnei
trafic w tak zwanym miedzyczasie.

ehm
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-02-02 22:20:07

Od: "Matias" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam ten sam problem. Zauważyłam że lakier do paznokci firmy DIOR nie
trzyma się z żadnymi substancjami innych firm. Byłam wściekła że tak reaguje
bo kosztuje sporo a na dodatki do paznokci od Diora nie chcę wydawać kasy.
Po wielu eksperymentach doszłam do wniosku że im droższy lakier tym bardziej
wybredny. Teraz używam MAVALA, jestem zadowolona bo łączy się z SAlly Hansen
. Jeżeli chodzi o kolory to Mavala ma ich więcej niż DIOR i na prawdę piękne
a kosztuje około 20 zł, ze specyfikami do paznokci jest inaczej bo są
droższe ale bardzo dobre - zwłaszcza krem do paznokci NAILACTAN Mavala.

Marta

Użytkownik KaRoLa <c...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1it2r$ckm$...@n...onet.pl...

1. Data: 2003-02-03 16:45:36

Od: CanoE <c...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Sun, 2 Feb 2003 23:20:07 +0100, "Matias"

>wybredny. Teraz u?ywam MAVALA, jestem zadowolona bo ??czy si? z SAlly Hansen
>. Je?eli chodzi o kolory to Mavala ma ich wi?cej ni? DIOR i na prawd? pi?kne
>a kosztuje oko?o 20 z?, ze specyfikami do paznokci jest inaczej bo s?
>dro?sze ale bardzo dobre - zw?aszcza krem do paznokci NAILACTAN Mavala.

a gdzie mozna dostac?? szczerze mowiac pierwszy raz slysze ta nazwe..

CanoE

KRAKOW pikieta przeciw wojnie z Irakiem
porcelanowa cera a makijaz
Jaki krem pod oczy?
ćwiczenia i masaż na cellulitis
[SPAM] Fotograf poszukuje modelki - Warszawa / Wroclaw