problem po opalaniu

1. Data: 2004-08-10 07:29:17

Temat: problem po opalaniu
Od: "MiC" <qba@(USUŃ-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wróciłem wczoraj znad morza. Pogoda była świetna więc codziennie leżałem
sobie na słoneczku po 5, 6 godzin. Nie spaliłem się jak murzyn, bo opalam
się zazwyczaj wolniej niż inni, ale powiedzmy jestem brązowy. Miałem małe
przygotowanie do tego wyjazd tj. przez miesiąc chodziłem raz w tygodniu na
15 min. solarium. Całe ciało mam równomiernie i ładnie opalone, problem
pojawia się na twarzy. Podczas ostatnich dni pobytu zauważyłem, że na czole
i na policzkach zaczynają mi się pojawiać jakieś jaśniejsze plamki, więc
troszkę ograniczyłem opalanie. Ale teraz po przerwie 2 dniowej wygląda to
tragicznie, praktycznie na całej skórze twarzy mam te jaśniejsze plamki a na
czole pojawiła mi się jakaś dziwna wysypka. Nigdy nie miałem żadnych
problemów z cera. Na początku opalania nad morzem używałem Aktywatora
opalania Ziai, przestałem go stosować po 4 dniach. Czy ktoś może ma jakiś
pomysł na pozbycie sie tych plamek? Wybrać się na solarium, czy może jakiś
krem maskujący je, a może jakiś preparat który pozwoli zregenerować cerę, bo
dla niej pewnie takie opalanie to było zabójstwo?

Pozdrawiam,
MiC

1. Data: 2004-08-10 08:06:51

Temat: Re: problem po opalaniu
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiC" <qba@(USUŃ-TO)interia.pl> napisał w wiadomości

Juz daj spokoj z tym opalaniem!!! Proponuje krem z wysokim filtrem na to, na
noc porzadny nawilzajacy, ( Vichy, Iwostin? dziewczyny Ci na pewno cos
jeszce doradza) , a jezeli te plamki Cie niepokoja to dermatolog by nie
zaszkodzil.
=====
annaM

1. Data: 2004-08-10 09:04:44

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MiC <qba@(USUŃ-TO)interia.pl> napisał(a):
> Miałem małe przygotowanie do tego wyjazd tj. przez miesiąc chodziłem raz w
> tygodniu na 15 min. solarium.

solarium to nie jest żadne przygotowanie do opalania na słońcu. ta sztuczna
opalenizna po solarium wcale nie chroni przed słońcem, więc równie dobrze
mogłeś iść na plażę kompletnie biały. i w dodatku daje to sztuczne poczucie
bezpieczeństwa - myślisz, że jesteś już opalony, więc na plaży leżysz dłużej,
więc łatwiej się poparzyć.

> Podczas ostatnich dni pobytu zauważyłem, że na czole
> i na policzkach zaczynają mi się pojawiać jakieś jaśniejsze plamki

może przesuszona skóra zaczęła się złuszczać?

> na czole pojawiła mi się jakaś dziwna wysypka.

może to być uczulenie na słońce albo potówki. może lepiej wybrać się do
dermatologa.

> używałem Aktywatora opalania Ziai,

i jak się sprawuje, naprawdę przyspiesza opalanie?

> Wybrać się na solarium,

to by już było zabójstwo dla skóry.

> może jakiś preparat który pozwoli zregenerować cerę

poszukaj kremów głęboko nawilżających, pomocne będą też żele o dużej
zawartości aloesu, który głęboko nawilżaj i regeneruje skórę po opalaniu,
również kosmetyki o dużej zawartości wit. C lub E.

1. Data: 2004-08-10 09:15:37

Od: "MiC" <qba@(USUŃ-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> solarium to nie jest żadne przygotowanie do opalania na słońcu. ta
sztuczna
> opalenizna po solarium wcale nie chroni przed słońcem

Jednak mi coś dało bo w ubiegłym roku zrobiłem to samo tylko, że bez
solarium i po 2 dniu poparzyłem sie i do konca pobytu siedziałem w cieniu.
Po solarium nie byłem juz jednak biały, miałem kolorek i myśle, że to mnie
uratowało przed wyciem w nocy do ksiezyca.

> może przesuszona skóra zaczęła się złuszczać?

Moze jakis piling by pomogl?

> może to być uczulenie na słońce albo potówki. może lepiej wybrać się do
> dermatologa.

Dermatolog... hm gdyby moj nie był na urlopie już pewnie bym u niego
siedział do innego się nie wybiore bo nie mam zaufania po doświadczeniach u
pewnej Pani dermatolog...

> i jak się sprawuje, naprawdę przyspiesza opalanie?

Hmm nie zauwazyłem żadnego przyspieszenia, jedyne co to daje miłe uczucie
nawilzenia podczas opalania. Natomiast na mojej skórze nie sprawdził sie ten
krem brązujacy Ziai z jakis tam orzechów, dobrze ze posmarowałem się nim
tylko w pierwszy dzień bo zostawił mi brzydkie smugi, które na szczescie
zniknely.

> poszukaj kremów głęboko nawilżających, pomocne będą też żele o dużej
> zawartości aloesu, który głęboko nawilżaj i regeneruje skórę po opalaniu,
> również kosmetyki o dużej zawartości wit. C lub E.

A jakas konkretna nazwa? Nie nalezy do moich przyjemnosci (moze dlatego ze
jestem facetem) stanie miedzy kosmetykami i czytanie napisów na opakowaniach
i wybieranie tego lepszego :/

Pozdrawiam,
MiC

1. Data: 2004-08-10 19:57:40

Od: "Jola" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na te białe plamy po opalaniu u mnie sprawdziły sie kremy Dax Cosmetics z
algami na dzień i na noc
Jola

Pilna potrzeba :) Czyli: która kosmetyczka w Warszawie?
Manicure i te sprawy jak to jest ???
NTG czy TG?
papierośnica
[Trojmiasto] Ubrania firmy VILA