problem z biustem...

1. Data: 2003-05-28 12:54:14

Temat: problem z biustem...
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem po operacji i bardzo schudlam podczas ostatniego miesiaca. biust
mialam zawsze b. duzy, ale jedrny i sterczacy ;-)
Teraz jednak jestem zrozpaczona - biust obwisl, stal sie "suchy" i pojawily sie
rozstepy. Cwicze troche, to chyba jednak za malo. postanowilam moja "kuracje"
wesprzec kosmetykiem. planuje kupic krem vichy na biust. co o nim myslicie?
czekam na opinie...

a moze polecicie jakis inny SPRAWDZONY kosmetyk.

Monika

1. Data: 2003-05-28 13:41:32

Temat: Re: problem z biustem...
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
myslicie?
> czekam na opinie...
>
> a moze polecicie jakis inny SPRAWDZONY kosmetyk.

sama nie probowlam, ale słyszałam i czytałam wiele bardzo entuzjastycznych
opinii na temat zelu do biustu firmy Yves Rocher

zobacz tu: www.wizaz.pl

Asia

1. Data: 2003-05-28 13:47:54

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
myslicie?
> czekam na opinie...
>
> a moze polecicie jakis inny SPRAWDZONY kosmetyk.

witam

ja polece ci kosmetyki firmy Norel ,są bardzo dobre ,skuteczne i przy duzej
pojemności śmiesznie tanie .poza tym produkt jest polski.
pozdrawiam
paula

1. Data: 2003-05-28 14:50:00

Od: "Babarosia" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sama nie probowlam, ale słyszałam i czytałam wiele bardzo entuzjastycznych
> opinii na temat zelu do biustu firmy Yves Rocher

owszem, kremik YR jest niezly, uzywam go juz od jakiegos czasu i biuscik mam
mniamniusny :)
a tak na powaznie to chyba jedyny krem, od ktorego nie dostaje uczulenia, a
na dodatek bardzo skuteczny!

pozdro
b.

1. Data: 2003-05-29 13:50:24

Od: "ROGAL" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Babarosia" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mniamniusny :)
> a tak na powaznie to chyba jedyny krem, od ktorego nie dostaje uczulenia,

mniamniusny - tzn co masz na mysli ?

1. Data: 2003-05-29 15:32:09

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ROGAL" <r...@o...pl> wrote in message
> Użytkownik "Babarosia" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
> entuzjastycznych

> mam
> >
> mniamniusny - tzn co masz na mysli ?

Jak na mój gust to oznacza zachęcający / atrakcyjny / pyszny/ śliczny :)
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-05-30 20:10:58

Od: "Animi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mniamniusny :)
> a tak na powaznie to chyba jedyny krem, od ktorego nie dostaje uczulenia,

Możesz sprawdzić na opakowaniu, czy można stosować go w czasie ciąży?
Animi
PS. odpisując na priv usuń ".kasujto" z adresu.

1. Data: 2003-05-31 20:36:07

Temat: Odp: problem z biustem...
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz sprawdzić na opakowaniu, czy można stosować go w czasie ciąży?
> Pozdrawiam

na opakowaniu jest napisane, że nie można stosować kremu w okresie
karmienia piersią. O ciąży nic nie ma, więc chyba można....

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-06-03 08:33:10

Od: " Kasia" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Ostatnio zakupilam zel do pielegnacji biustu firmy AVON. Naprawde ujedrnia i
wygladza. Dla mnie jest super.
Pozdrawiam.
K.

Szampon z loreala