problem z ciaza! pilne!

21. Data: 2005-04-03 14:34:55

Temat: Re: problem z ciaza! pilne!
Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d2nets$l2p$1@inews.gazeta.pl...

Kurwa chce zabic dziecko, ginekolog-sep-
> chce szmalu>
> Ty, niedosc ze sama zabijasz, to jeszcze udzielasz porad innym kurwiszczom

Dario, jak rano wstajesz, to widzisz w lustrze kurwiszcze/kurwę?
Bo w innym wątku twierdziłaś, że przerwałaś kiedyś ciążę.
O.

22. Data: 2005-04-03 15:30:57

Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olga <o...@o...blabla.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Dario, jak rano wstajesz, to widzisz w lustrze kurwiszcze/kurwę?
> Bo w innym wątku twierdziłaś, że przerwałaś kiedyś ciążę.

Tak, zgadza sie!

23. Data: 2005-04-05 13:40:12

Od: "mayorbien" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obie strony maja wspolny interes. Kurwa chce zabic dziecko, ginekolog-sep-
> chce szmalu>
> Ty, niedosc ze sama zabijasz, to jeszcze udzielasz porad innym kurwiszczom
co
> jako srodek antykoncepcyjny traktuja skrobanke.

A już się bałam, że zniknęłaś ;-) Stękniłam się już za Twoimi komentarzami
przepełnionymi miłością ;-)

24. Data: 2005-04-06 17:50:57

Temat: Opłakujemy Jana Pawłą II
Od: "aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto spazmujący właśnie z rozpaczy kraj Jana PawłaII. Tyle pojął z Jego nauk!

25. Data: 2005-04-06 20:02:49

Temat: Re: Opłakujemy Jana Pawłą II
Od: "Michał Buslik" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Oto spazmujący właśnie z rozpaczy kraj Jana PawłaII. Tyle pojął z Jego
> nauk!

NTG ?

26. Data: 2005-04-07 06:57:07

Od: "elzet" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Buslik" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "aga" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> NTG ?

Co znaczy NTG? Że wypowiedź nie na temat? Kiedy jak najbardziej na
temat! Prześledź dyskusję i zauważ, jakich porad udziela katolicki naród
Jana Pawła II na temat ciąży. Czy to jest zgodne z nauką Papieża?

27. Data: 2005-04-07 07:19:00

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

elzet napisał(a):

> Co znaczy NTG? Że wypowiedź nie na temat? Kiedy jak najbardziej na
> temat! Prześledź dyskusję i zauważ, jakich porad udziela katolicki naród
> Jana Pawła II na temat ciąży. Czy to jest zgodne z nauką Papieża?

miałam się nie wtrącać, ale...

nasz cały naród nie jest katolicki, jego część jest (spora, bo spora,
aczkolwiek prawdziwych katolików to tak naprawdę jest niewiele)...

tak się składa, że ja nie uznaję kościoła katolickiego...

Jana Pawła II szanowałam, ale to nie znaczy, że zgadzałam się dokładnie
ze wszystkim co mówił, z jego poglądami na pewne sprawy...

dziewczyna jest zdecydowana, w pewnym sensie poprosiła o pomoc,
lepiej żeby zrobiła to za granicą w klinice, niż tutaj w Polsce w
ciemno, nigdy nie wiadomo na kogo trafi...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

28. Data: 2005-04-07 17:21:34

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elzet" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> zauważ, jakich porad udziela katolicki naród Jana Pawła II na temat ciąży.

katolicki narod? skad masz takie dane?

29. Data: 2005-04-09 15:26:23

Od: "Matti" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet nazywanie zawodowej nierządnicy słowem na k... jest chamskie i niegodne,
zaś nazywanie tak kobiety, której nigdy się nie chędożyło i nie dawało jej się
za to pieniędzy to już szczyt bezczelności i złego wychowania.

Przemyśl to sobie, katolibko

trudna diagnoza2
Poradnia Dermatologiczna - Wroclaw
Guz nad lechtaczka
[spam] anatomia i fizjologia, choroby naczyn, psychiatria
o co chodzi w "ty zdecyduj"?