problem z kranem bateria.

1. Data: 2006-05-01 09:27:20

Temat: problem z kranem bateria.
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam od pewnego czasu zauwazylem lekki wyciek w bateri (w kabinie
natryskowej) http://sklep.kati-kati.pl/
mniej wiecej jak na tej stronie bateria wyglada, czyli
jedno pokretlo w lewo prawo (wajha) a do tego podlaczona sluchawka.
cieknie mi z tego pokretla z tej szczeliny czy taka sluchawke da sie jakos
rozebrac czy jest do wymiany calosc?

2. Data: 2006-05-01 12:26:29

Temat: Re: problem z kranem bateria.
Od: "Pietrek" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pod wajchą koreczek, pod koreczkiem otworek a w otworku tzw. wkręt
robaczkowy na imbusa lub na płaski śrubokręt.
Poluzuj wkręt a wajcha zejdzie do góry, reszta to kwestia odkręcenia
elementu pod wajchą, można to zrobić czasem przez gumową rękawicę a czasami
jest na kluczyk (wypa w domu mieć jeden nastawny).

I zakręć uprzednio zawory przed baterią! Powodzenia!

P.

3. Data: 2006-05-01 18:27:58

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale jak ja mam to tam wcisnac?cokolwiek ?

4. Data: 2006-05-01 18:32:12

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> ale jak ja mam to tam wcisnac?cokolwiek ?

Składnia dokładnie jak z filmu "Nic śmiesznego";-)

Stare fugi
lodówka z dozownikiem napoi
Szyby P4 - warto?
Domofon bezprzewodowy