problem z licznikiem za wod

1. Data: 2003-11-18 10:37:53

Temat: problem z licznikiem za wod
Od: "ZLOTY" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakiś czas temu w domu moich dziadków przeciekał licznik od wody. Mądry
szwagier (uważa się za złotą rączkę) zdemontował ten licznik i w jego
miejsce założył rure (czyli jest w tej chwili bez licznika). W tej chwili
dziadkowie boją się ten fakt zgłosić i unikają gostka od licznika
wystawiając kartkę z inf o podranej wodzie.

Może ktoś z Was ma jakąś wiedzę na ten temat co moze grozic (jakie opłaty,
kary itp.)

Pozdrawiam
Zloty

1. Data: 2003-11-18 13:15:01

Temat: Re: problem z licznikiem za wod
Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-18 11:37, Użytkownik ZLOTY napisał:

> [...]
> wystawiając kartkę z inf o podranej wodzie.
>
> Może ktoś z Was ma jakąś wiedzę na ten temat co moze grozic (jakie opłaty,

Kupcie nowy licznik i zgłoście do spółdzielni wymianę licznika -
przyjdą, zaplombują.

--
Paweł Muszyński

1. Data: 2003-11-18 13:22:55

Od: "Predator" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupcie nowy licznik i zgłoście do spółdzielni wymianę licznika -
> przyjdą, zaplombują.

Na zerwanie plomb trzeba mieć chyba zezwolenie,
przynajmniej jest tak w energetyce. Licznik nie wiem
czy samodzielnie można sobie wymienić?
Najlepiej zgłosić awarie późnym wieczorem (zapewne
nikt nie przyjedzie) i poprosić o zgode na zerwanie plomb
co zarejestrują.

Pozdrawiam
Darek

1. Data: 2003-11-19 07:17:58

Od: "Mirek Majka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś z Was ma jakąś wiedzę na ten temat co moze grozic (jakie opłaty,
> kary itp.)

Plomby samodzielnie zrywać nie wolno!
Przekręćcie liczydło starego wodomierza na stan z ostatniego pobrania +
jakieś zużycie
a później wstawcie go na miejsce.
Po tej operacji zgłoście uszkodzenie wodomierza.

Jak zauważą dadzą wam domiar ryczałtem, a to jest bolesne.

1. Data: 2003-11-20 08:14:27

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-18 14:22, Użytkownik Predator napisał:

> [...]
> Najlepiej zgłosić awarie późnym wieczorem (zapewne
> nikt nie przyjedzie) i poprosić o zgode na zerwanie plomb

Ja u siebie jak robiłem remont, to zadzwoniłem do spółdzielni i mi babka
powiedziała, ze mam wymienić wodomierze, a potem zadzwonić, żeby
przyszli zaplombować.

Inna sprawa, że potem starych odczytów nie mieli...

No ale może to taka spółdzielnia ;-)

--
Paweł Muszyński

!!! drewno na schody - castorama???
!!! okno w ksztalcie kola - gdzie moge kupic ???
Do użytkowników sprzętu Whirlpool
Spiewajace drzwi
Ile za położenie podłogi ?