problem z różem juz rozwiazany :)

1. Data: 2004-04-26 13:24:44

Temat: problem z różem juz rozwiazany :)
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

No moze nie tak do konca, ale troche sobie pomoglam w tej kwestii.....
pewnie profesjonalistki by mi powiedzialy ze tak sie nie robi, no ale jak u
mnie dziala to super...
pisalam jakis czas temu ze róż w kamieniu po calym dniu (czyli tych 6-8
godzinach) mi sie sciera.... i wymyslilam ze jak juz sie zapudruje to po
jakiejs chiwlce lekko w te miejsca gdzie nakladam róż wklepuje delikatny
krem w bardzo malej ilosci, jak troszke sie wchlonie nakladam roż, potem
zeby sie nie swiecic lekko przypudrowywuje te miejsca jeszcze raz (uzywam
transparentnego pudru wiec nie ma porblemu) i róż trzyma sie wiele
dlużej.......
tylko trza uwazac zeby na ten kremik nie walnac za duzo różu....ale to juz
kwestia wprawy ;)

pozdr

1. Data: 2004-04-26 14:49:46

Temat: Re: problem z różem juz rozwiazany :)
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> tylko trza uwazac zeby na ten kremik nie walnac za duzo różu....ale to juz
> kwestia wprawy ;)

Wprawdzie sama od różu trzymam się z daleka, ale ktoś mi kiedyś mówił, że
najlepiej się trzyma wymieszany z podkładem. Tyle że wtedy trzeba dobrze
dobrać kolory i proporcje.

pzdr,
Aga

cera podczas "trudnych dni"
nie wiem co zrobić :(
zawód kosmetyczka
jaka prostownica?
gdzie kupować kosmetyki??? + pytanie o tusz!! :)