problem z sąsiadem

11. Data: 2003-03-12 12:21:37

Temat: Re: problem z sąsiadem
Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety wrote:

> czy ty nie mieszkasz w moim bloku przypadkiem ;-))))))))))))

Niewykluczone... ;-)))

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

12. Data: 2003-03-12 12:23:49

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> O, a czmuż to? Bo ja słucham i lubię. Ale trzeba przyzwoite kupić, a nie
> badziew z kiosku za pięć złotych.

Otoz to! :)

Jeszcze kwestia tego, komu na czym zalezy przy sluchaniu muzyki. Jak
na wywalajacym bebechy "umpa, umpa", to faktycznie zadne sluchawki nie
beda dobre. Ale jak faktycznie na muzyce, to za 1kPLN mozna miec
sluchawki, ktore polegna dopiero przy kolumnach za 60-70kPLN i
rewelacyjnym pomieszczeniu odsluchowym...

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

13. Data: 2003-03-12 13:26:07

Od: "Rally" <r...@u...antyspam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers <j...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4n4n4$j6j$...@i...gazeta.pl...

> O, a czmuż to? Bo ja słucham i lubię. Ale trzeba przyzwoite kupić, a nie
> badziew z kiosku za pięć złotych.

Mam w miare tanie - Philipsa za 40-50 zl. Drozszych nie ma sensu kupowac bo
sprzet tez jest w miare tani. Jakosc odsluchu, szczegolnie wysokich tonow
jest o wiele lepsza od moich kolumn. Jednak jak slucham w sluchawkach to
odruchowo podglaszam muze i pozniej mam bol glowy :)

14. Data: 2003-03-12 17:34:36

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rally" <r...@u...antyspam.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest o wiele lepsza od moich kolumn. Jednak jak slucham w sluchawkach to
> odruchowo podglaszam muze i pozniej mam bol glowy :)

a jak nie słuchasz w słuchawkach to sąsiad ma ból głowy, nie pomyslałes o
tym??

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

15. Data: 2003-03-12 19:19:34

Od: "Rally" <r...@u...antyspam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <n...@n...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4nr6s$pmf$...@n...master.pl...

> a jak nie słuchasz w słuchawkach to sąsiad ma ból głowy, nie pomyslałes o
> tym??

tweety Ty jakas przewrazliwiona jestes. Co sie mnie czepiasz ? Juz nie
pamietam kiedy ostatnio robilem "dyskoteke" w mieszkaniu, przez kilka
ostatnich miesiecy nie podglosilem nawet wzmacniacza. Uspokoilas sie juz ???
(Pamietaj ze zawsze mozesz odreagowac podglaszajac muze na pol osiedla
:))))) ).

Akurat tym sasiadem z gory najmniej bym sie przejmowal bo to on czesto
urzadza "granie". Kiedys nie moglem zasnac bo na pietrze byla imprezka: muza
na max, tupanie, spiew itp, okna oczyswiscie otwarte. Bylo po polnocy.
Wreszcie sam uchylilem okno i zaczalem sluchac muzy a nie sie wsciekac. Po
jakis 30-40 minutach sciszyli i spoko. Takie imprezy u nich sa rzadko - 2,
moze 3 razy w roku.

16. Data: 2003-03-13 06:21:04

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik tweety <n...@n...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:b4nr6s$pmf$...@n...master.pl...

> tweety Ty jakas przewrazliwiona jestes. Co sie mnie czepiasz ?

bo to ty powiedziałes gosciowi, któremu radzili słuchawki zeby nie sluchał w
słuchawkach bo sie nie da :-)))))
nie czepiam sie ciebie tylko tych którzy nie potępiają głosnego słuchania
muzyki tylko uwazają, ze sąsiad był upierdliwy a swoją drogą jestem uczulona
na "młodzież" i ich wybryki i na remontujących mieszkania po nocach. Mam
alergie blokową:-)))))

17. Data: 2003-03-13 09:10:23

Od: "Rally" <r...@u...antyspam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <n...@n...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4p842$t2a$...@n...master.pl...

> [...]
uczulona
> na "młodzież" i ich wybryki i na remontujących mieszkania po nocach. Mam

Ok. Rozmumiem. Zycze Ci abys wybudowala sobie domek i nie musiala znosic
tego halasu. A co do sluchawek to najlepiej niech sam sprobuje - moze mu sie
spodoba.

18. Data: 2003-03-14 00:10:01

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Ewa Ressel zamieszkała pod adresem
<r...@g...pl>
w artykule <news:b4mskv$s3k$1@inews.gazeta.pl> napisała w ten deseń:

> Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie jestem przewrażliwionym
>

> Przy okazji podpowiadam, że jest taki pożyteczny wynalazek -
> słuchawki się nazywa.

Masz rację, w słuchawkach nie słychac jak sie ten upierdliwy sasiad
dobija do drzwi ;-))))

Tatiana

19. Data: 2003-03-14 18:18:41

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Snajper" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
>1kPLN mozna miec
> sluchawki, ktore polegna dopiero przy kolumnach za 60-70kPLN i
> rewelacyjnym pomieszczeniu odsluchowym...

Bez przesady, bardzo dobre KOSSy można kupić za (dolne) kilkaset PLN.

JoP

20. Data: 2003-03-14 20:15:41

Temat: OT: Sluchawki
Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Bez przesady, bardzo dobre KOSSy można kupić za (dolne) kilkaset PLN.

Zgadzam sie.

Ale niekwestionowanym liderem niedrogich (czyli max. 1kPLN) sluchawek
do odsluchow domowych sa Sennheisery HD600, wlasnie za ok. 1kPLN.
Nastepne warte zainteresowania to juz chyba Orpheusy (rowniez
Sennheiser), ale to "troche" inny poziom cenowy... ;)
Ale do rzeczy. Mozna owszem kupic sluchawki KOSS, Beyerdynamic, AKG,
czy kilku innych firm wlasnie za kilkaset PLN i na pewno beda one grac
dobrze, albo nawet bardzo dobrze (ostatnio sluchalem kilka modeli
Beyerdynamic za max. 220-350 PLN i bylem naprawde pod wrazeniem!),
ale... jak ktos jest wymagajacy i potrafi uslyszec roznice (a nie
kazdy jest w stanie), bedzie zbieral kase, az uzbiera na HD600. ;-)

BTW (1) - ja juz zbieram na nie ze trzy lata... ;)
BTW (2) - i pomyslec, ze kiedys lezaly w MM w "wiadrze" przy kasie w
wyprzedazy za 499PLN... :-0 I ja, glupi, nie kupilem... :-(((

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

Jak postąpić???Trochę długie.