problem z wągrami na nosie

1. Data: 2005-03-02 10:24:29

Temat: problem z wągrami na nosie
Od: "Gosias" <g...@u...snd.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko. Chciałabym sie pozbyć przed weselem moich uciążliwych wągrów na
nosie. A szcezgólnie u mojego narzeczonego:) sa tak straszne ze przybrały
kolor siny :( Kiedys były takie super plasterki z vichy na nos ale juz je
wycofali. Czy znacie jakies inne tak genialne rzeczy, ktore beda w miare
skuteczne!
Dzieki za wszelkie rady.
pozdro Gosia

1. Data: 2005-03-02 11:31:05

Temat: Re: problem z wągrami na nosie
Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosias <g...@u...snd.pl> napisał(a):

> [...]
na
> nosie. A szcezgólnie u mojego narzeczonego:) sa tak straszne ze przybrały

Na początek solidne czyszczenie u kosmetyczki, potem tzw. gąbeczka Biothermu,
żeby utrzymać pory w ryzach, że tak się wyrażę.

JoP

1. Data: 2005-03-02 13:00:02

Od: "asias" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers"
> Na początek solidne czyszczenie u kosmetyczki, potem tzw. gąbeczka Biothermu,
> żeby utrzymać pory w ryzach, że tak się wyrażę.

A ja sie ciagle bocze na niego, ide z zamiarem zakupu, po raz kolejny czytam
sklad i kupuje cos innego ;-) Naprawde nie przeszkadza wam kupowanie za te
cene alkoholu w firmowej buteleczce? Musze jeszcze pomyslec..
AsiaS
*Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

1. Data: 2005-03-02 18:01:10

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

asias wrote:
> A ja sie ciagle bocze na niego, ide z zamiarem zakupu, po raz kolejny
> czytam sklad i kupuje cos innego ;-) Naprawde nie przeszkadza wam
> kupowanie za te cene alkoholu w firmowej buteleczce?

Jak dla mnie, to on może zawierać cokolwiek, byleby działał. Na mnie działa.

JoP

1. Data: 2005-03-02 20:52:04

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Jak dla mnie, to on może zawierać cokolwiek, byleby działał. Na mnie
> działa.

Mhm, mój nos zaświadcza -- ani jednego wągra. Dawno już stwierdziłam, że
nieważne, czy kosmetyk kosztuje 10 zł czy 100 zł -- ważne, jak działa.

A przy okazji dorzuciłabym peeling morelowy St.Ives do cery tłustej --
naprawdę świetnie oczyszcza pory. Potem wystarczy je czymś pozamykać.

--dusz.

1. Data: 2005-03-02 21:05:25

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-02 21:52:04 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *duszołap* skreślił te oto słowa:

> Mhm, mój nos zaświadcza -- ani jednego wągra. Dawno już stwierdziłam, że
> nieważne, czy kosmetyk kosztuje 10 zł czy 100 zł -- ważne, jak działa.

Tak jest. Gąbeczka jak dotąd nie ma konkurencji.

> A przy okazji dorzuciłabym peeling morelowy St.Ives do cery tłustej --
> naprawdę świetnie oczyszcza pory. Potem wystarczy je czymś pozamykać.

A napisz dobra kobieto, który konkretnie.
Bo pamiętając twoje peany na jego cześć postanowiłam kupić. Okazało się, że
są trzy rózne - wszystkie morelowe, i wszystkie zasadniczo do cery
tłustej/mieszanej.
Kupiłam taki z tekstem "odblokowanie porów skóry".
Działa, i owszem - ale ostry aż za bardzo jest.
To ten? Czy inny? A jeśli inny - też taki ostry jest?

--
Lia

1. Data: 2005-03-02 22:05:36

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Działa, i owszem - ale ostry aż za bardzo jest.

Kiedys tez go kupilam przez przypadek. Jest tak ostry, ze pozniej uzywalam
go do stop i ogolnie do ciala! ;)

Ada

1. Data: 2005-03-03 07:37:00

Od: "Hitomi" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@p...onet.pl> wrote in message

> Kupiłam taki z tekstem "odblokowanie porów skóry".

Też taki mam od paru dni, użyłam raz więc efektów długofalowych na razie
oceniać nie będę. Zastanawia mnie tylko jedno: czy to wina mojego kataru,
czy on w ogóle nie pachnie morelowo? Bo wącham go teraz od paru minut i nie
potrafię sobie na to pytanie odpowiedzieć...

Hitomi

1. Data: 2005-03-03 08:19:39

Od: ikaps <i...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Mar 2005 11:31:05 +0000 (UTC), Jolanta Pers
<j...@W...gazeta.pl> napisał:

> Na początek solidne czyszczenie u kosmetyczki, potem tzw. gąbeczka
> Biothermu,
> żeby utrzymać pory w ryzach, że tak się wyrażę.

A co to takiego ta gąbeczka?

--
Kasandra

(uwaga na pulapke w adresie)
i...@N...wp.pl

1. Data: 2005-03-03 09:08:56

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hitomi" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czy on w ogóle nie pachnie morelowo? Bo wącham go teraz od paru minut i
> nie potrafię sobie na to pytanie odpowiedzieć...

Nie pachnie morelowo, bo z moreli - ich pestek - to te drobinki ścierne
są.
On nie ma pachnieć, on ma peelingować i być naturalny - czyli bez zbędnego i
mogącego podrażniać dodatku substancji zapachowych.
Świetna jest jeszcze maseczka z glinki zielonej z tej serii z wyciągiem z
ziół (też mało pachnąca - lekko miętowo a i to podejrzewam przez przypadek,
czyli użyte tam wyciągi z ziół) -ta w niebieskiej tubie.
Od razu zaznaczam że jest dość ostra w działaniu - nałożona po peelingu
trochę szczypie - ale ładnie oczyszcza, zwęża pory, odkaża i lekko
liftinguje.

Sowa

Lakier do paznokci Lemax Colour
kilka pytań .... do stosujących ...