kilka pytań .... do stosujących ...

1. Data: 2005-03-01 21:50:22

Temat: kilka pytań .... do stosujących ...
Od: Olenka <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o wypowiedzi osób, które mogą się podzielić informacjami na temat
takich produktów jak:
klorane - szampon na bazie wyciągu z chininy
szampon ducray - do włosów wypadających
(chodzi mi o jakiś super dobry szampon pomagający zgęstnić włosy i
sprawić by były mocniejsze)
krem VIToskrzyp - czy jokoś inaczej chodzi mi o krem który jest w takich
zielonych opakowaniach i powstał na bazie tych samych składników które
zawierają tabletki - czy jest skuteczny ktoś testował i może się
podzielić ??
krem TRIXERA - z AVENE a tu pytanie z innej serii - o marże które są w
aptekach --> gdzie najlepiej kupować tzn, które apteki najtańsze w
Warszawie ???
Z góry dziękuję za odpowiedzi i sugestie
Pozdrawiam,
Ola

1. Data: 2005-03-02 09:59:27

Temat: Re: kilka pytań .... do stosujących ...
Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olenka <o...@g...pl> napisał(a):
> (chodzi mi o jakiś super dobry szampon pomagający zgęstnić włosy i
> sprawić by były mocniejsze)

polecam Dermenę i Wax.

> krem VIToskrzyp

Skrzypovita?

1. Data: 2005-03-02 22:18:46

Od: Olenka <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justa napisał:

> polecam Dermenę i Wax.

> Skrzypovita?

Przepraszam za tak błędną nazwę tak chodziło mi o Skrzypovitę.

no to już po Privi...
suszarka do włosów z funkcją jonizującą
masazer z allegro
Pytanie do Lii o Placentę :)