problem z wentylacją

1. Data: 2001-10-30 08:17:07

Temat: problem z wentylacją
Od: "awaj" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

już wcześniej był na grupie poruszany problem z wentylacją w łazience
(dmucha zamiast wyciągać) ale powiedzmy, że to jeszcze bym przeżyła moim
problemem jest to, że sąsiedzi pode mną mają kuchnię w miejscu mojej i gdy
tylko coś gotują wszystko jest u mnie w łazience i rozchodzi się po całym
mieszkaniu wczoraj to był kapuśniak ido dzisiaj nie mogę się otrząsnąć po
tych wrażeniach zapachowych
wydaje mi się, że nie powinnyśmy korzystać z tego samego przewodu
wentylacyjnego, czy są jakieś normy to określające jak mam walczyć z
developerem muszę mieć jakąś podporę prawną
bardzo proszę o wszelkie sugestie

pozdrawiam
Beata

1. Data: 2001-10-30 12:16:51

Temat: Re: problem z wentylacją
Od: "waldek" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "awaj" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wydaje mi się, że nie powinnyśmy korzystać z tego samego przewodu
> wentylacyjnego, czy są jakieś normy to określające jak mam walczyć z
> developerem muszę mieć jakąś podporę prawną
> bardzo proszę o wszelkie sugestie

Przewody wentylacyjne w budynkach 1-4 kondygnacji musza byc osobne dla
kazdego uzytkownika .
Patrz:
Warunki techniczne wykonania i odbioru robot budowlano-montazowych
poz.22.3.p.2 tabl 22-1
Powyzej /5-11kondygnacji/ dopuszcza sie zbiorcze wlaczane co 2 kondygnacje.
Pozdrawiam
Waldek

1. Data: 2001-10-30 12:33:49

Od: "djantarski" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"waldek" <v...@p...pl> wrote in message
(...)
> [...]
> poz.22.3.p.2 tabl 22-1
> Powyzej /5-11kondygnacji/ dopuszcza sie zbiorcze wlaczane co 2

Dodam jeszcze, ze w przypadku korzystania przez wiele lokali z tego samego
przewodu, nie wolno stosowac mechanicznych wyciagow - trzeba sie zdac na
grawitacje.

Pozdrawiam,

Dawid

1. Data: 2001-10-30 14:30:39

Od: "GRAB" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <v...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pozdrawiam
> Waldek
>
> A co w starych kamienicach. Niemożliwe ze względow technicznych i
ekonomicznych - śmiesznie niskie czynsze. Kominiarze piszą w protokole -po
przeglądzie - dobudować nowe przewody. I co ma zrobić administrator lub
właściciel. Przecież z tego powodu Miasto nie zabierze swoich lokatorów.
Czystą spawę ma tylko prokurator. W razie czego odrazu ma kogo posadzić. I
wszyscy są zadowoleni , no prawie wszyscy.
BB

1. Data: 2001-10-31 10:49:29

Od: "awaj" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Patrz:
> Warunki techniczne wykonania i odbioru robot budowlano-montazowych
> poz.22.3.p.2 tabl 22-1

wielkie dzięki, bardzo mi to pomogło

pozdrawiam
Beata

1. Data: 2001-11-05 13:14:32

Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Do tego jeśli jest to kuchnia gazowa (?) to też nie można mieć wyciągu chyba
że są 2 otwory wentylacyjne

> [...]
> poz.22.3.p.2 tabl 22-1
> Powyzej /5-11kondygnacji/ dopuszcza sie zbiorcze wlaczane co 2

Panele podlogowe
Ile moge dac za uloznie paneli podlogowych ????
POSZUKUJE INSTRUKCJI SKLADANIA LUB PRODUKCJI SZAFKI POD RTV
Panele - konserwacja
Nawilżacz powietrza