problem z wlosami

1. Data: 2004-01-09 20:24:05

Temat: problem z wlosami
Od: "Nemi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Wszytskim

Mam maly problemz wlosami :( Mam a raczeja mialam dosyc grube wlosy
ktore bardzo mi sie krecily, niestety mam tez tendencje do siwienia (mam 25
lat, a wlosy ciemnie ;( ). OD momentu kiedy praktycznie moj caly czubek
glowy pokryty byl swiwymi wlosami, zaczelam farbowac wlosy farbami i od tego
momentu stracily one zycie, zmienila sie moja struktura wlosow i sa coraz to
prostsze :(( Po myciu natomiast sa bezywrazu, elektryzuja sie i sypia
wygladaja koszmarnie. Wtedy jak sie krecily wsytraczylo troszke pianki i
bylo super, teraz zeby je obciazyc zbye nie byly takie sypkie laduje zel,
ale jak bylam u fryzjera powiedziala ze przesuszylam wlosy :( Jakbyscie
mogli mi poradzic jakies odzywki takie zeby ich nie splukiwac, ktore w jakis
sposob obciazylyby wlosy zeby nie byly sypkie i nie elektryzowaly sie. Moze
sa takie odzywki ktore poprawiaja skret ? sama juz nie wiem co mam zrobic.
Prosze o porade, z gory dziekuje

pozdrawiam,

Nemi

1. Data: 2004-01-09 21:00:31

Temat: Re: problem z wlosami
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o porade, z gory dziekuje

a szukalas w archiwum grupy?, ostatnio duzo bylo o kreconych wlosach, i
wysuszonych i elektryzujacych :)))
pozdr

1. Data: 2004-01-09 23:38:02

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> glowy pokryty byl swiwymi wlosami, zaczelam farbowac wlosy farbami i od
tego
> momentu stracily one zycie, zmienila sie moja struktura wlosow i sa coraz
> prostsze :((
Niestety to jest juz nie odwracalne (rowniez mialam piekne krecone wlosy
dopoki nie zaczelam ich farbowac) i jedynym sposobem na poprawienie ich
kondycji jest nawilzanie na wszelkie mozliwe sposoby.
Ja aby wlosy ladnie sie ukladaly wycieniowalam je troche (aby gorna warstw
bardziej sie skrecila) oprocz tego wlosy myje szamponem do suchych i
zniszczonych wl.,+odzywka do splukiwania+ odzywka bez splukiwania na
polsuche wlosy + odzywka w sprayu na suche wlosy.
Szampony i odzywki ktore uwazam za dobre to: Sunsilk, Gliss-kur, Pantene
prov oraz odzywka Treatment Wax (do kupienia w aptece lub zielarskim).
Odzywki bez splukiwania uzywam odrobinke dla obciazenia wlosow: Gliss-kur,
Joanna. A bez splukiwania najlepiej wydobywaja skret wlosow poniewaz nie
obciazaja ich zbytnio (wiec nie sa przyklapniete) a loczki sa porozdzielane
i blyszczace: Avon, Joanna (pieknie pachnie owocami).
Jesli masz przetluszczajace wlosy zrezygnuj z odzywek bez splukiwania ale ta
w sprayu koniecznie zakup bo bardzo poprawiaja stan kreconych wlosow i mozna
je stosowac codziennie jesli zaczyna robic sie siano.
Ewentualnie suszarka do wlosow z dyfuzorem troche skreca ale jesli masz
zniczczone wlosy to lepiej troche je podlecz i zrezygnuj z suszenia
wogole.Chyba ze musisz suszyc lub na specjalne okazje wtedy wybierz ta z
dyfuzorem.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-01-10 17:59:45

Od: klaudia <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Niestety mam dokladnie tak samo jak Ty. 26 lat i 20% siwych wlosow na
czubku glowy :/ Odkad farbuje zrobilo mi sie totalne siano na glowie.
Jednak czesto do ukladania wlosow uzywalam suszarki, i takiej zwyklej i
z dyfuzorem. Mimo tego ze suszylam zimnym powietrzem nadal robilo mi sie
sianko. Postanowilam zrezygnowac wiec z suszarki.
Niedawno na szukajac porad dotyczacych kreconych wlosow (wcale ich tak
duzo nie bylo) - znalazlam rade, co by wlosy natrzec odzywka, wsadzic na
glowe worek foliowy i owinac recznikiem i tak trzymac przez godzine. 4
dni temu tak zrobilam. Jak na razie efekt moze nie jest wielki, ale nie
mam az takiego siana jak wczesniej. Taka kuracje trzeba z poczatku
czesto przeprowadzac.
Oprocz tego do kreconych wloskow uzywam preparatu Osis firmy
Schwarzkopf, ktory znacznie poprawia ich skret.
No a tak to caly czas nawilzanie, nawilzanie i nawilzanie.
Ostatnio widzialam wiele kosmetykow Goldwela do kreconych wlosow - seria
Permed&Curly (odzywka, szampon) i do ukladania lokow - Move Control,
ale nie mialam okazji wyprobowac. Moze ktos cos o tym slyszal i wie?

pozdrawiam
klaudia

1. Data: 2004-01-10 18:14:59

Od: "Tomasz Zaród" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może spróbuj takiej metody koloryzacji?
http://www.venita.com.pl/index_main_pol.htm

Powinno pokryc siwe włosy. Ja uzywam poprzedniej wersji tych ziół -
produkowanych w proszku. Kolory są trwałe, włosy niezniszczone, a
koloryzacja trwa 30 minut (jesli w trakcie podgrzeję troche głowę suszarką)
Ola Z (z komputera męża)

1. Data: 2004-01-10 21:25:27

Od: "Nemi" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki serdeczne za porady, na pewno sie do nich zastosuje, bo jak
wspomnialam sama nie wiem co mam zrobic. Dzisiaj zafarbowalam wlosy
szamponem, tak zeby nie wnikac juz w strukture wlosow. Nastepnym razem
skorzystam z tej firmy, ktora podala Ola, moze sie sprawdzi.
Mam jeszcze pytanie, bo do tej pory sie wahalam, czy mozna np uzyc szanmpon
z odzywka pozniej, dac odzywke na wlosy mokre, a nastepnie, jakas odzywke
bez splukiwania ?? czy tego nie bedzie za duzo?? nie chce przegac w druga
strone :P

Jeszcze raz dziekuje i pozadrawiam,

Nemi

1. Data: 2004-01-10 21:52:36

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bez splukiwania ?? czy tego nie bedzie za duzo?? nie chce przegac w druga
Zlezy od rodzaju wlosow. le ja tak nieraz robie i mam ladne wloski wiec
sprobowac nie zaszkodzi.
Pozdrawiam Beata

1. Data: 2004-01-10 21:53:44

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oprocz tego do kreconych wloskow uzywam preparatu Osis firmy
> Schwarzkopf, ktory znacznie poprawia ich skret.
Czy ten preparat powoduje ze wlosy bardziej sie skrecaja czy tylko rozdziela
loczki.

Pozdr.
Beata

1. Data: 2004-01-10 22:39:44

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oprocz tego do kreconych wloskow uzywam preparatu Osis firmy
> Schwarzkopf, ktory znacznie poprawia ich skret.

no tak poprawia ale okropnie wysusza. Wlosy krecone z natury raczej naleza
do suchych, uzywajac za czesto Osis przesuszasz je jeszcze bardziej, moja
fryzjera wiec polecila mi seeria Welli High hair - tam jest takie mleczko
ktore ladnie nawilza i daje podobny efekt do osis, a pozatym, uzywam jeszcze
kupowanej w zwyklej drogerii wody do stylizacji wlosow kreconych z serii FX
L'Oreala lub Fructis. Z tym ze L'Oreal dziala troszke fajniej. Zadne z nich
nie wysusza wiec nie meczysz tak wlosow jak Osis'em szchwarzkopfa ;)
pozdr

1. Data: 2004-01-10 22:45:08

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bez splukiwania ?? czy tego nie bedzie za duzo?? nie chce przegac w druga

najlepiej nie uzywac szmponu z odzywka bo jak "cos jest do wszytskiego to
jest do niczego" ze tak powiem. Jakos nie moge uwierzyc w taki szampon 2 w
1. ja myje wlosy i nakladam odzywke (ostatnio testuje,pozytywnie wypada,
nowa serie Glis Kurr z jedwabiem - takie opakowania w tonacji rozowej) taka
1-2 minutowa tej samej serii, a potem po splukaniu nakladam odzywke bez
splukiwania. Tylko naprtawde w malych ilosciach, zeby nie przeciazac wlosow.
Ale nie zauwazylam zeby taka ilosc kosmetykow za jednym razem mogla ia jakos
"zaszkodzic" zwlaszcza ze zawsze ukladam wlosy na preparatach do krecenia i
jakiejs lekkiej piance (dobrze sie sprawdza Timotei Natural Spray). Ale to
musisz sama potestowac co twoje wlosy beda lubiec i na czym beda sie ladnie
ukladac :)
pozdr

chwale Ellena studio Wroc
[WROC] gdzie szczoteczka do mycia/ masażu twarzy
18stka
Total Turnaround CLINIQUE
(Kraków) nabłyszczone rajstopy-gdzie?