problem z włosami

1. Data: 2008-06-15 15:25:57

Temat: problem z włosami
Od: "Joanna KK" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam długie, proste włosy, które juz ponad trzydzieści lat dają mi w kość,
praktycznie sa nie do rozczesania. Stosuje różnorakie odżywki dostępne na
rynku, obietnice łatwego rozczesywania to tylko obietnice.
Czy znaja Panie cos NAPRAWDE dobrego, co pomoże mi rozsupłać kudeł po każdym
myciu?

Pozdrawiam
Asia KK

2. Data: 2008-06-15 17:02:13

Temat: Re: problem z włosami
Od: Felinity <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny dzień - Sun, 15 Jun 2008 15:25:57 +0000, urocza istota znana
wszem jako Joanna KK napisała:

> Czy znaja Panie cos NAPRAWDE dobrego, co pomoże mi rozsupłać kudeł po
> każdym myciu?

Dove - http://www.twenga.pl/oferta/092930847.html

Nie mam żadnych problemów z rozczesywaniem po tej masce, a miałam
rozjaśniane sporo włosy i są szorstkie po myciu.

Polecam,
Fel

--
http://felinity.jogger.pl/

3. Data: 2008-06-15 17:22:27

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jun 2008 15:25:57 +0000 (UTC), Joanna KK napisał(a):

> [...]
> rynku, obietnice łatwego rozczesywania to tylko obietnice.
> Czy znaja Panie cos NAPRAWDE dobrego, co pomoże mi rozsupłać kudeł po każdym

Wszystko w jednym (mycie i gładkie rozczesywanie) załatwi Ci ten szampon:
http://www.domzdrowia.pl/domurody/57398,schauma-odbu
dowa-i-pielegnacja-szampon-do-wl-zniszczonych.html
(poleciłam go już kilku paniom - wszystke zachwycone), ale ja teraz stosuję
do mycia włosów tylko szampony dla dzieci plus tę odżywkę:
http://torebka.kafeteria.pl/katalog.php?mode=view&id
=8959. Tylko nie
nakładaj na całe włosy, tzn. nie przy samej skórze głowy, bo mogą się lekko
przetłuszczać. Na długie, odciśnięte w ręczniku włosy (np. do ramion)
nakładasz jej palcami nie więcej, niż porcją wielkości małego orzecha
włoskiego (bo za bardzo nawilży włosy i będa trudności z puszystością) i
już razem z odżywką włosy rozczesujesz, oczywiście generalna zasada to
duuuży, rzadki grzebień. Jest świetna. Bez spłukiwania.

4. Data: 2008-06-15 20:22:08

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jun 2008 19:22:27 +0200, i...@g...pl napisał(a):

> Wszystko w jednym (mycie i gładkie rozczesywanie) załatwi Ci ten szampon:
> http://www.domzdrowia.pl/domurody/57398,schauma-odbu
dowa-i-pielegnacja-szampon-do-wl-zniszczonych.html
> (...)Jest świetna. Bez spłukiwania.

Przepraszam, oto właściwy link (poprzedni był do wersji ze spłukiwaniem):
http://www.drogeriaglamour.pl/index.php?products=pro
duct&prod_id=2508

5. Data: 2008-06-16 07:28:03

Od: Wastalawista <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam gliss kur z jedwabiem (taki jest spray dwuwarstwowy) włosy
sie pięknie błyszcza i rozczesują (nie wolno przesadzać bo sie robia
tłuste). Ogolnie proponuuje mycie 1. Szampon bez odzywek-
oczyszczający (ja używam jonsons baby w tym celu) 2. Szampon z odzywka/
odzywka ze spłukiwaniem (u mnie http://www.bdsklep.pl/product_info.php?products_id=1
1128
lub inny tej firmy) i potem w razie potrzeby właśnie ten spray
No i bezwzględnie rozczesywanie włosów na sucho-bez suszarki i
chamrania ich ręcznikiem...

6. Data: 2008-06-17 13:42:29

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Jun 2008 00:28:03 -0700 (PDT), Wastalawista napisał(a):

> No i bezwzględnie rozczesywanie włosów na sucho

W życiu!
Rozczesuje się włosy dokładnie, zarówno przed umyciem, jak i po umyciu,
jeszcze na mokro, bardzo delikatnie. Rozczesywanie włosów na sucho
powoduje, że są matowe i pogniecione. Muszą być wygłądzone i ich łuski
zamknięte przed suszeniem (czyli dobrze jest do odtaniego płukania dodać
nieco octu lub soku z cytryny - to zamyka łuski wlosów). Potem znowu
uczesać dla nadania ostatecznego wyglądu.

> -bez suszarki i
> chamrania ich ręcznikiem...

Mówiłam o odciskaniu, a nie o chamraniu.

7. Data: 2008-06-17 14:06:19

Od: "Joanna KK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje za wszelkie rady, juz kupiłam zestaw różowy z jedwabiem z
glisskura.
Resztę wypróbuje w następnej kolejności.

Pozdrawiam i zaraz rozpoczynam następny wątek :-)

Asia

Kenzo Le Monde Est Beau - 30 ml - sprzedam
maszynka do strzyzenia wlosow
szkoła fryzjerska bssu
[gdzie] kosmetyczka we Wroclawiu?
Elektorstymulacja