problem z zębem

1. Data: 2004-10-24 21:59:00

Temat: problem z zębem
Od: "eno" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej! mam 20-pare lat i problem z zebem (dolna 6-tka). Kilka lat temu byl
zaplombowany przez jedna dentystke, potem znowu sie zepsul. Nastepnie
leczony kanałowo przez następną - chyba z 2 miesiące. Wladowalem kupe kasy i
okazuje sie ze i tak sie dalej psuje. Obecnie zab jest juz tak poklejony, ze
prawie polowa to plomba, jest martwy rzekomo. Ostatnio kawalek sie ukruszyl
przy gryzieniu. No tragedia normalnie, na domiar zlego ostatnio boli na
nowo. Nie mam juz do niego sily. Nie chce zeby mi go leczyli bo znowu wydam
kupe kasy i nic nie zrobia konstruktywnego. Chce go po prostu wyrwać i mieć
już spokój. Zastanawiam sie tylko jak sie funkcjonuje bez dolnej 6-tki. W
sumie jest gleboko wiec nie widac, ale czy mozna jakos normalnie jeść? Czy
juz bede tylko glama jak dziadek jakiś?

Dzieki za opinie i podpowiedzi!

2. Data: 2004-10-24 22:18:41

Temat: Re: problem z zębem
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: clh8js$l9d$...@a...news.tpi.pl ,
której nadawcą było eno <f...@w...pl> zostało napisane:

> sumie jest gleboko wiec nie widac, ale czy mozna jakos normalnie
> jeść? Czy juz bede tylko glama jak dziadek jakiś?
>
> Dzieki za opinie i podpowiedzi!

żył bedziesz, ale dobrze by bylo powalczyc jeszcze o tego zeba. znajdz na
forum www.dentonet.pl jakiegos zawodowca, ktory zajmie sie tym zebem od a do
zet.

--
milego dnia
adam, gg# 402495

3. Data: 2004-10-25 07:44:19

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eno" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
Zastanawiam sie tylko jak sie funkcjonuje bez dolnej 6-tki. W
> sumie jest gleboko wiec nie widac, ale czy mozna jakos normalnie jeść? Czy
> juz bede tylko glama jak dziadek jakiś?

Ja nie mam szosteczki po prawej i po lewej stronie i nie glamie :-)
Przestalam leczyc antyki ,teraz je wyrywam :-)

Magda

4. Data: 2004-10-25 09:21:17

Od: "LuK" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> już spokój. Zastanawiam sie tylko jak sie funkcjonuje bez dolnej 6-tki. W
> sumie jest gleboko wiec nie widac, ale czy mozna jakos normalnie jeść?

mozna normlanie jesc ale zapomnij o zuciu gumy ta strona szczeki :D

5. Data: 2004-10-26 12:23:28

Od: "eno" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie mam szosteczki po prawej i po lewej stronie i nie glamie :-)
> Przestalam leczyc antyki ,teraz je wyrywam :-)
>
> Magda

No i chyba powrót do średniowiecznych metod okazuje się najlepszy :)
Posluchaj, ale nie przeszkadza Ci to z punktu widzenia estetyki? Ja to
jeszcze wiesz, młodziak jestem i chciałbym trochę poświecić zębami :)
Dlatego się waham :)

6. Data: 2004-10-26 12:36:58

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Posluchaj, ale nie przeszkadza Ci to z punktu widzenia estetyki? Ja to
> jeszcze wiesz, młodziak jestem i chciałbym trochę poświecić zębami :)

Lecz tego zęba, a na wyleczonego załóż koronę nie będzie się dalej kruszyć.
I owszem są to koszta, ale zęby masz tylko jedne.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

7. Data: 2004-10-26 13:58:36

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Posluchaj, ale nie przeszkadza Ci to z punktu widzenia estetyki? Ja to
> jeszcze wiesz, młodziak jestem i chciałbym trochę poświecić zębami :)

Absolutnie mi nie przeszkadza,nie mam az tak szerokiego usmiechu aby widac
mi bylo szostki :-) No i za atsara tez nie jestem :-)

Magda

8. Data: 2004-10-26 14:07:00

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cllg4v$7mi$1@news.onet.pl...

> Lecz tego zęba, a na wyleczonego załóż koronę nie będzie się dalej
kruszyć.
> I owszem są to koszta, ale zęby masz tylko jedne.

Warto sprobowac.
Ja juz mam zeby trzonowe tak zjechane,w kazdym po dwie plomby ze wole je
wyrwac i wstawic sztuczniaka.

Magda

9. Data: 2004-10-26 22:14:30

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message news:clllku$bh5$1@news.onet.pl...

> Warto sprobowac.
> Ja juz mam zeby trzonowe tak zjechane,w kazdym po dwie plomby ze wole je
> wyrwac i wstawic sztuczniaka.

to lepiej okoronawc je.

iwon(k)a

10. Data: 2004-10-27 08:38:56

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to lepiej okoronawc je.

I nie bede dalej sie kruszyc?
A jak ulamie sie mw.pol zeba to jest sens klasc koronke,czy wtedy lepiej
wyrwac i wstawic sztuczny?
Nie wiem dlaczego stomatolog policzyl mi wiecej za koronke niz za
sztucznego zeba,to normalne?

Magda

Stany nerwowe u dziecka
Seksuolog