problem ze wzwodem

1. Data: 2007-04-29 21:31:12

Temat: problem ze wzwodem
Od: <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

W ostatnim czasie zauwazylem u siebie problem z brakiem dlugiego i pelnego
wzwodu...
Sprawa jest dla mnie o tyle zastanawiajaca, ze ten problem "widoczny" jest
gdy
jestem z kobieta. Dla sprawdzenia sprzetu wlaczylem wiadomej tresci film i
okazuje sie,
ze w takiej sytuacji wszystko jest ok.
Wiadoma sprawa, ze dla kazdego faceta taka przypadlosc jest stresogenna i
moze
doprowadzic do nadcisnienia ;))
Moze ktos z Was spotkal sie z czyms takim i potrafilby mi pomoc? Czytalem w
necie
o tabletkach poprawiajacych ukrwienie ale sek w tym ze nie wiem czy jest to
problem
natury fizycznej czy psychicznej.....

Zartownisiow prosze o oszczedzenie sobie komentarzy.

Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

2. Data: 2007-04-30 05:48:31

Temat: Re: problem ze wzwodem
Od: "diplodok" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

spróbuj uderzać prąciem poliki kobiety, powinien troche stanąć bardziej,
wtedy szybko do cipci

3. Data: 2007-04-30 06:22:00

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w necie
> o tabletkach poprawiajacych ukrwienie ale sek w tym ze nie wiem czy jest

Używasz prezerwatyw? Jeśli tak to tu może tkwić problem.
Skoro wszystko działa przy filmie to raczej natury psychicznej.

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

Jaki lek przeciw gorączce przy wrzodach ?
bóle głowy
Złamanie szyjki kości udowej a obciążanie na rowerze.
cera ,zaskorniki -pytanie
kreatynina i mocznik