problem ze zdrowiem !!

1. Data: 2003-08-03 19:53:43

Temat: problem ze zdrowiem !!
Od: "C&C" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem 19-latka. Mam nietypowy problem. Nie jest to nic poważnego, ale
jednak jest to uciążliwe i niepokojące. Bardzo szybko tracę siłę, kończyny
zaczynają mi się trzęść. Nie mogę dłużej wykonywać ćwiczeń fizycznych lub
zbytnio się przemeczać. Dosyć często muszę nadrabiać kalorie bo ręce i nogi
odmawiają mi posłuszeństwa. Wystarczy że pogram w tenisa, lub pojeżdzę na
rowerze z pół godziny i już muszę coś zjeść. Nie wiem co może być tego
przyczyną i jak temu zaradzić. Dodatkowe informacje: jestem szczupła 164 i
53 kilo. Prowadzę dosyć aktywny tryb życia, jednak bez większych wysiłków.
Wcześniej dosyć często robiłam głodówki, jednak tylko jednodniowe. Oprócz
tego że szybko opadam z sił występują u mnie również dosyć częste duszności,
niewiadomego pochodzenia, czasami przybierają forme ataku, tak że ciężko mi
jest przez jakis czas złapac oddech. Badania robiłam. Spirometria,
prześwietlenie kaltki piersiowej i serca i EKG w normie. Być może duszności
te mają podłoże nerwowe. To by było na tyle. Z góry dziękuję za odpowiedź.
A teraz lecę coś zjeść bo znowu opadam z sił. Jezeli ktos zna przyczyne
moich dolegliwosci to prosze o kontakt na priv. Dziekuje i pozdrawiam

2. Data: 2003-08-05 19:18:52

Temat: Re: problem ze zdrowiem !!
Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "C&C" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moich dolegliwosci to prosze o kontakt na priv. Dziekuje i pozdrawiam
>
> Proponuję żebyś zrobiła na czczo badanie cukru, jeśli będzie w normie to
trzeba będzie poszukać innych przyczyn,pozdrawiam!A

3. Data: 2003-08-05 20:13:35

Od: "Balbina" <d...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A teraz lecę coś zjeść bo znowu opadam z sił.  Jezeli ktos zna przyczyne
> moich dolegliwosci to prosze o kontakt na priv. Dziekuje i pozdrawiam

A taka np. niedokrwistość z niedoboru żelaza? Morfologia krwi i jeśli jest OK
to wtedy ferrytyna.

4. Data: 2003-08-05 20:31:42

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Balbina"
> A taka np. niedokrwistość z niedoboru żelaza? Morfologia krwi i jeśli jest OK
> to wtedy ferrytyna.

Jedyne 30 złotych (w górę) ;-> A jeśli ferrytyna OK to można sobie przez
internet diagnozować jeszcze niedokrwistość z niedoboru kwasu foliowego,
albo niedokrwistość z niedoboru b12, albo tysiąc innych chorób i tak aż
braknie funduszy ;)
Asia

ból po prawej stronie brzucha
Preejakulat a ciaza??
pytanie do ortopedy lub kogos kto byl polamany
zapalenia
urojenia umysłowe