problemy z hormonami?

1. Data: 2002-08-29 05:08:52

Temat: problemy z hormonami?
Od: "Amentus" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
mam kilka problemów, własciwie objawów - denerwuje sie bo najblizaszy wyolny
termin go mojego lekarza wypada dopiero za ponad 1,5 tygodnia.
Odkad urodzialam dziecko mam problemy z zaburzeniami hormonalnymi, nie
moglam sie pozbyc laktacji, niemiesiączkuje regularnie, tzn najczesciej raz
na dwa miesiace czasem przerwy sa dluzsze. Mialam tez torbiele na jajnikach.
Lekarz przpisal mi cilest i problemy z nieregularnymi miesiaczkami ustapily.
Jednak ze wzgledu na inne leki które musze brac musialam odstawic cilest.
Problemy wrocily. po prawie 3 miesiacah dostalam 1 dniowa miesiaczke, bole
mnie piersi, sa obrzmiale i wypływa z nich biały płyn podobny do mleka.
nie wiem co to moze byc - czy ktos moglyby mi pomoc?

Amentus

2. Data: 2002-08-29 05:34:35

Temat: Re: problemy z hormonami?
Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Problemy wrocily. po prawie 3 miesiacah dostalam 1 dniowa miesiaczke, bole
> mnie piersi, sa obrzmiale i wypływa z nich biały płyn podobny do mleka.
> nie wiem co to moze byc - czy ktos moglyby mi pomoc?

hiperprolaktynemia?
Ewa

3. Data: 2002-08-29 05:37:39

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też mi to przyszło do głowy.
Przemo

4. Data: 2002-08-29 16:35:52

Od: "Amentus" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co to jest????

Amentus

5. Data: 2002-08-29 17:11:43

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> a co to jest????

ja nie jestem lekarzem, wiec nie mnie wyjaśniać..
Moze jakis lekarz sie wypowie lub zapytaj swojego ginekologa.
Ewa

6. Data: 2002-08-29 19:05:05

Od: "Amentus" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja nie jestem lekarzem, wiec nie mnie wyjaśniać..
> Moze jakis lekarz sie wypowie lub zapytaj swojego ginekologa.

przeczytalam w encyklopedii - jak dla mnie za malo a do ginekologa ide
dopiero za tydzien:-(

A.

7. Data: 2002-08-29 20:10:57

Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Amentus wrote:

> przeczytalam w encyklopedii - jak dla mnie za malo a do ginekologa ide
> dopiero za tydzien:-(

A czego dokladnie chcesz sie dowiedziec?
Nadmierna produkcja prolaktyny przez przysadke moze byc przyczyna
opisywanych objawow. Czy to jest guzek produkujacy hormon czy tez jest
to hiperprolaktynemia czynnosciowa moga wyjasnic test z metoklopramidem
i badania obrazowe (MR).
Vlad

Ekran monitora, komputer
PROBLEM Z JADRAMI U 4-LATKA