Re: problemy z kobietami?

Data: 2002-12-13 10:49:38
Temat: Re: problemy z kobietami?
Od: m...@p...info (Lipinska Miroslawa)

> Ładne mieszkanie, piekna sportowa bryka. Zaczynam sie zanstanawiac czy
mnie
> nie
> opusci kiedy to strace?
>
> Wieslaw

no, tak może się zdarzyć nawet kiedy dorobicie się tylko przysłowiowego
malucha. Mój były zrobił tak:
- kupił 2 samochody
- kupił mieszkanie........ i w dwa lata potem wyprowadził się do kobiety w
której się zakochał, mieszka na sąsiedniej ulicy i oczywiście żałuje jak mu
zakochanie przeszło. Powody z jakich to zrobił nie należą do wątku dyskusji,
chcę tylko powiedzieć, że związki z innymi ludżmi zawsze grożą rozpadem. Ale
to nie znaczy, żeby nie próbować i wpadać w paranoję "teorii spisku"
Teraz samochód zrobił się stary, mieszkanie nadaje sie do remontu, w kraju
kryzys finansowy i to że kiedyś powodziło nam sie dobrze ma niewielkie
znaczenie. Przydałaby sie miłość......Ale ja to wiem, bo mam już ponad 40
lat.