problemy z pamięcią. :(

1. Data: 2003-11-13 20:25:02

Temat: problemy z pamięcią. :(
Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,

moze to głupie (zwłaszcza, że mam tylko 25 lat) ale od jakis 2 tygodni mam
straszne problemy z pamiecią....
Nigdy wczesniej mi sie takie rzeczy nie przytrafiały.... dzisiaj zapominam
np. jakiegos słowa, albo po co idę do drugiego pokoju...
Mam też ogromne problemy z koncentracją....
Zupełnie nie wiem co o tym mysleć...
Co to może być???

Dodam, że nie miałam zadnych urazów głowy i ........strasznie mnie irytuje
ten stan.... :(

Czy powinnam się udać do lekarza? Zrobić sobie jakies badanie? Liczyc ze
samo minie???

Pozdrawiam,
Ani

2. Data: 2003-11-14 10:22:53

Temat: Re: problemy z pamięcią. :(
Od: "Stachu" <staccu[wytnij]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> straszne problemy z pamiecią....

Jesli palisz trawke to sie wsztrzymaj na jakis czas a pamiec magicznie
wroci.

pzdr Stachu

3. Data: 2003-11-14 12:05:31

Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli palisz trawke to sie wsztrzymaj na jakis czas a pamiec magicznie
> wroci.

Nie palę. Ani trawki ani żadnego innego paskudztwa...
Może jakies inne rady?

Ani

4. Data: 2003-11-14 12:30:06

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli ostatnio nie dosypiasz, masz stres itp i może jeszcze nie jesz
regularnie
to normalne
zwolni odeśpi i wszystko bedzie ok
ja mam troche gorzej bo ten stan (podobny utrzymuje mi sie od 2 lat) byłem u
lekarza i to usłyszałem wiec nie musisz iść na razie

5. Data: 2003-11-14 12:59:11

Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja mam troche gorzej bo ten stan (podobny utrzymuje mi sie od 2 lat) byłem
> lekarza i to usłyszałem wiec nie musisz iść na razie

No własnie, o tym stresie to ja słysze non stop :) [ ostatnio usłyszałam to
na Izbie Przyjęć po zasłabnięciu, ale bez utraty przytomności - stwierdzono
(później) podejrzenie wypadania płatka zastawki trójdzielnej - do końca tak
naprawde nie zdiagnozowane..]
Ale stresik to nie to...
Śpię dużo, specjalnie się nie stresuje bo i nie mam powodów, i jadam dość
regularnie i zdrowo..
A wiec to chyba naprawde nie to...

generalnie, to ja sie chyba sypię :-/

jakies inne pomysły?

pozdrawiam,
Ani, co się sypie

6. Data: 2003-11-15 12:13:13

Od: ".baldi" <baldi22 @ poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ani" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> moze to głupie (zwłaszcza, że mam tylko 25 lat) ale od jakis 2 tygodni
mam
> straszne problemy z pamiecią....
na moje oko - zakochałaś się, Słoneczko! :-)

--
Wojciech Piotrowicz
http://www.piotrowicz.w.pl

7. Data: 2003-11-15 14:40:39

Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na moje oko - zakochałaś się, Słoneczko! :-)

Nie no, to sie zgadza :)
Z tym, że objawy po ślubie powinny być nieco słabsze... a u mnie odwrotnie
;)

pozdrawiam, Ani

8. Data: 2003-11-15 18:48:42

Od: "euro" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> np. jakiegos słowa, albo po co idę do drugiego pokoju...
> Mam też ogromne problemy z koncentracją....

nie jestem lekarzem ale u mnie przy takich stanach zawsze pomaga rozruszanie
drugiej polkuli, duzo czytam, robie cos kreatywnego. Polecam Ci zrobic cos
odstajacego od normalnego trybu zycia na przyklad wyjechac na wies do
rodziny i porozmawiac w zupelnie innym otoczeniu, Twoje zmysly beda reagowac
inaczej. Zawsze jak jestem w domu i robie cos malo kreatywnego to umysl moj
pracuje inaczej. Ciekawe czy pracujesz, jak to to w jakim zawodzie ?

pozdrawiam
euro

9. Data: 2003-11-15 19:27:58

Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moj
> pracuje inaczej. Ciekawe czy pracujesz, jak to to w jakim zawodzie ?

Może jest to jakis sposób? :) Tylko na wsi to ja prawie mieszkam - pola,
krówki i kurki u sąsiadów chociaz to przecież miasto wojewódzkie! :)
A co do pracy - obecnie zgłębiam tajniki kodeksu spółek handlowych a z
wykształcenia jestem prawnikiem (na razie bez pracy)
Być może mój organizm wysyła sygnały, że już czas sie "rozerwać" - kino,
teatr, dobra książeczka, wypad w góry albo jakies spotkanie ze znajomymi?
:))

Pozdrawiam serdecznie,
Ani

10. Data: 2003-11-15 19:52:39

Od: "euro" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może jest to jakis sposób? :) Tylko na wsi to ja prawie mieszkam - pola,
> krówki i kurki u sąsiadów chociaz to przecież miasto wojewódzkie! :)

To fajnie, innymi slowy daj nura do miasta czasami. Idac ulica pomysl sobie
do czego sluzyby stojacy obok ladny slup oswietleniowy na Twoim obejsciu
:). Podaj minimum 10 pomyslow, zastanw sie przez chwile jakie moglby miec
zastosowanie. Nie trenowanie pamieci prowadzi do intelektualnego marazmu.

> A co do pracy - obecnie zgłębiam tajniki kodeksu spółek handlowych a z
> wykształcenia jestem prawnikiem (na razie bez pracy).

Jako ekonomista gwarantuje Ci, ze od tej lektury dostaje sie rozdwojenia
jazni jezeli wrywa sie to na sile i odlatuje w teorie bez praktycznego
zastosowania.

> Być może mój organizm wysyła sygnały, że już czas sie "rozerwać" - kino,
> teatr, dobra książeczka, wypad w góry albo jakies spotkanie ze znajomymi?
> :))

Goraco Ci to polecam i pozdrawiam

euro

Re:Białe plamki na paznokciach