próchnica

1. Data: 2005-02-14 18:22:48

Temat: próchnica
Od: "kerepcak" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka pytań:
-Jak w domowych warunkach wspomogać remineralizację zębów?
-dlaczego w przychodniach stosuje się nadal amalgamaty zamiast kompozytów?
-czy jeśli osoba która ma przykładowo niewielkie- ledwo widoczne ubytki na
większości zębach musi zapłacić za wypełnienie dosłownie każdego(np. 15
małych ubytków śr. po 50 zł=750 zł a nawet więcej???)
-w pewnym przypadku próchnica zaczęła rozwijać się w ekspresowym tempie i
przez dwa tygodnie objęła większość zębów( z tym że są to jak już
wspomniałem bardzo małe ubytki), natomiast póżniej przestała się rozwijać i
aktualnie po2 miesiącach nie widać jej postępów.Czy możliwe jest zahamowanie
tego procesu aby dalej się nie rozwijał nie pogarszając aktualnej sytuacji?

2. Data: 2005-02-15 12:28:05

Temat: Re: próchnica
Od: "prawda_w_oczy_kole" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zahamowanie
> tego procesu aby dalej się nie rozwijał nie pogarszając aktualnej

dużo mówić
-nie odchudzać się na dziko, jeść wszystko - z umiarem
-bo tanie i dość dobre
-w przychodni nie musi - fundusz zapewinia leczenie bezpłatne - prywatnie do
domówienia z lekarzem
-próchnica jest związana z wieloma czynnikmi sprzyjającymi jej powstawani -
poczytaj w archiwum grupy

3. Data: 2005-02-16 17:55:22

Od: "Unknown" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dużo mówić

Chwila bo nie rozumiem, jeśli się dużo mówi to zmniejsza się ryzyko
próchnicy?? :)

> [...]
> domówienia z lekarzem
> -próchnica jest związana z wieloma czynnikmi sprzyjającymi jej powstawani -

Możesz zapodać linki do konkretnych wątków? Szukałem, ale niestety nic
ciekawego nie znalazłem.

nadmierna potliwosc-gdzie szukac przyczyny?
tomografia mózgu
kłykciny
[pilne!!] uderzenie w glowe
diane-cilest