produkty regionalne w wojewodztwach - pomocy

11. Data: 2005-05-19 17:22:47

Temat: Re: produkty regionalne w wojewodztwach - pomocy
Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz mam to co chcialam
>
> Pozdrawiam

W jaki sposób ? To co wszystkim zadałaś, jest poprostu niewykonalne.:-)
Areta

12. Data: 2005-05-19 20:14:51

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 19 maja 2005 19:22 użytkownik
Aretkka, sącząc kawkę, wyklepał:

> W jaki sposób ? To co wszystkim zadałaś, jest poprostu niewykonalne.:-)
> Areta

No i nikt nie wymienił Dolnego Śląska. Rany, ja tu mieszkam, a nie mam
pojęcia, czy jest coś charakterystycznego dla tego regionu. Może region
zbyt napływowy i zbyt młody jak na tradycję? Ocaleli jacyś autochtoni?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

13. Data: 2005-05-20 09:35:12

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pojęcia, czy jest coś charakterystycznego dla tego regionu. Może region
> zbyt napływowy i zbyt młody jak na tradycję? Ocaleli jacyś autochtoni?

pierogi ruskie zwane legnickimi ;)

PrzemekK
smeno@tlen..pl

14. Data: 2005-05-20 11:31:14

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pierogi ruskie zwane legnickimi ;)

moja mama robi ruskie zwane 'legnickimi" z dodatkiem startego żółtego
sera...
mmmm....... miodzio...

aaa no i z czasów studenckich przypomniały mi się "parówki po wrocławsku"
czyli parówki pokrojone w plasterki i smażone na masełku
i dużo ketchupu....
hihi

Jini - anioł kobieta ;-)

15. Data: 2005-05-20 11:35:16

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jini napisał(a):

> moja mama robi ruskie zwane 'legnickimi" z dodatkiem startego żółtego
> sera...
> mmmm....... miodzio...

Możesz przybliżyć? Ten żółty ser jest oprócz białego czy zamiast?
--
Ania

16. Data: 2005-05-20 12:02:45

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz przybliżyć? Ten żółty ser jest oprócz białego czy zamiast?

farsz identyczny jak do ruskich - tylko zamiast biełego sera zawiera starty
żółty ser...
pyszności...

Pozdrawiam!

Jini - anioł kobieta ;-)

17. Data: 2005-05-21 17:11:53

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 20 maja 2005 14:02 użytkownik
Jini, sącząc kawkę, wyklepał:

> farsz identyczny jak do ruskich - tylko zamiast biełego sera zawiera
> starty żółty ser...
> pyszności...

O, proszę, nie wiedziałam. Czas zrobić pierogi :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

czy można gdzieś kupić (internet) części do zelmera
Co szybkiego dziś na obiad polecacie?
Ciabatta
a może tak kartoflak
Szukam gosposi