program do projektowania ogrodow??

11. Data: 2006-06-28 07:25:37

Temat: Re: program do projektowania ogrodow??
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jel" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e7sb5u$s6b$1@news.task.gda.pl...

> Mysle ze wiele osob zrobilo by tez projekt w paincie. Tylko ciekawe jakie
> wrazenie by zrobilo na kliencie.
> Mi podpasowal CAD wiec wyrazilem swoja opinie..czy to cos zlego? cos co
> nalezy od razu krytykowac? watpie...

A przejrzałeś kilkanaście co najmniej dyskusji na temat programów do
projektowania, które tu się już toczyły? Na mnie osobiście, zakładając, że
byłabym klientem, największe wrażenie zrobiłby projekt zrobiony ołówkiem -
ale to najzupełniej subiektywna opinia:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

12. Data: 2006-06-28 10:50:03

Od: "tomek.W" <hie... hie... @poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok, to może uściślisz jaki CAD ? AutoCad, Archicad, Megacad....z
> nakładkami czy bez ?

MathCad ;))

13. Data: 2006-06-28 11:01:36

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek.W" wrote:

> MathCad ;))
Raczej BioCad
Krzysztof

14. Data: 2006-06-28 11:11:49

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek.W" <hie... hie... @poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> MathCad ;))
:))) A co, można zrobić nawet w notatniku ;)

Pozdrawiam desperatów
Baśka

15. Data: 2006-07-01 13:22:24

Od: "leva" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc napisał(a):
> Użytkownik "tomek.W" <hie... hie... @poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> :))) A co, można zrobić nawet w notatniku ;)
>
> Pozdrawiam desperatów
> Baśka

Moim zdaniem wszystko zalezy od tego do czego projekt jest potrzebny.
Jesli ma sluzyc tylko i wylacznie do zalozenia jakiegos terenu zieleni
to rzeczywiscie kazda technika jest dobra byle skuteczna ;) gorzej
jesli projekt ten jest czescia wiekszego opracowania - wtedy
rzeczywiscie cad jest nieoceniony. niewazne autocad czy archicad - byle
dalo sie uzyskac pliki dwg i ulatwic zycie wszystkim innym inzynierom,
ktorzy pracuja dla dobra zniewalajacego efektu koncowego :)

pozdrawiam grupe
cichy podgladacz - leva

16. Data: 2006-07-01 13:28:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"leva" <l...@a...pl> wrote in message
s.com...

Dobranoc napisał(a):
> [...]

dalo sie uzyskac pliki dwg i ulatwic zycie wszystkim innym inzynierom,
ktorzy pracuja dla dobra zniewalajacego efektu koncowego :)

Może być dowolny program graficzny, byle miał biblioteki elementów, eksport
gotowych rysunków nie powinien być trudny.
Teoretycznie wystarczy Corel...

17. Data: 2006-07-02 22:11:30

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> Może być dowolny program graficzny,
> byle miał biblioteki elementów,
Jakie znasz _dowolne_ programy graficzne spełniające te kryteria?

> eksport gotowych rysunków nie powinien być trudny.
Doprawdy? A po co chcesz eksportować? No ale skoro już tak chcesz, to
może wyeksportuj taki 'gotowy rysunek' np z Gimpa do AutoCada.

> Teoretycznie wystarczy Corel...
To zaiste teoretyczna odpowiedź godna notatnika.

Pozdrawiam
Baśka

róża pnąca - wyciąć czy nie ?
sekwoja, czy to ma sens?