Berberys Kelleris

1. Data: 2006-06-25 12:02:06

Temat: Berberys Kelleris
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od wiosny i nie wiem jakie on ma zwyczaje.Wypuścił nowe pędy i liście na
nich są faktycznie pstre.Na gałązkach starszych całe zielone i jakieś
mniejsze.Czy ten typ tak ma , czy te zielone to na przykład pędy z podkładki ?

POzdrawiam, Lilka

2. Data: 2006-06-25 12:19:35

Temat: Re: Berberys Kelleris
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nich są faktycznie pstre.Na gałązkach starszych całe zielone i jakieś
> mniejsze.Czy ten typ tak ma , czy te zielone to na przykład pędy z

On tak ma. To samo jest z 'Rose Glow', pierwsze liście czerwonawe, dopiero
drugi rzut jest pstry. Tak jest ciekawiej, prawda? ;)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-06-25 19:27:14

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On tak ma. To samo jest z 'Rose Glow', pierwsze liście czerwonawe, dopiero
> drugi rzut jest pstry. Tak jest ciekawiej, prawda? ;)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Dzięki.Wolałabym cały pstry,bo podoba mi się bardzo.A nie wszystkie pstrokate
lubię.Ale niech bedzie te kilka gałązek :)
A może jeszcze mi powiesz,jak go rozmnożyć.To znaczy które gałązki
ukorzenić -zielone czy te w ciapki :))

Pozdrawiam, Lilka

4. Data: 2006-06-25 19:46:23

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może jeszcze mi powiesz,jak go rozmnożyć.To znaczy które gałązki
> ukorzenić -zielone czy te w ciapki :))

Możesz te w ciapki - to co będzie, to odziedziczy zmienność:D

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-06-25 20:52:45

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości

> Możesz te w ciapki - to co będzie, to odziedziczy zmienność:D

Nie zawsze. Czasami w drugim roku wraca do formy pierwotnej.
:-(
pozdr. Jerzy

6. Data: 2006-06-25 20:57:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Nie zawsze. Czasami w drugim roku wraca do formy pierwotnej.
> :-(

Dowód proszę.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

7. Data: 2006-06-25 21:04:47

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Dowód proszę.

Pani Władzo, przepraszam ale zostawiłem na działce.
;-)
pozdr. Jerzy

8. Data: 2006-06-26 13:31:48

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nich są faktycznie pstre.Na gałązkach starszych całe zielone i jakieś
> mniejsze.Czy ten typ tak ma , czy te zielone to na przykład pędy z

znalazłem w internecie adres
http://www.hortulus.com.pl/index.php?ps=opracowania/
drzewa_barwne . Jest tam
mowa o berberysach. al berberysu Kelleris nie ma. Jest berberys Thunbergii o
liściach pstrych...

Marek

9. Data: 2006-06-26 13:34:53

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natomiast pod tym adresem jest pozycja berberys thunberga Kelleris, ale
tyrzeba założyć konto...

Marek

10. Data: 2006-06-26 14:04:36

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MM" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
tam
> mowa o berberysach. al berberysu Kelleris nie ma. Jest berberys Thunbergii

http://www.kzd.com.pl/oferta.php?grup=4&rowstart=25 tu mają nawet w ofercie.
Natomiast faktycznie zdjęć w sieci jak na lekarstwo:( Bardzo podobną odmianą
jest 'Kórnik', też zdjęć nie ma. Musimy porobić zdjęcia z własnych ogrodów i
powiesić:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net