program "na pizzę"

1. Data: 2007-01-09 15:26:57

Temat: program "na pizzę"
Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tej pory kuchenka mikrofalowa służyła mi do podgrzewania potraw a
sporadycznie do rozmrażania. Przyszedł czas na wymiane staruszki.
Przegladałem kuchenki mikrofalowe - niektóre maja specjalny program
(czasami i dwa) służący do przygotowania pizzy. Czy ktoś z Państwa
korzystał z takowego? Podpucha marketingowa czy też da sie z jego pomoca
zrobic pizzę? Nie mam dobrego piekarnika, a pojadło by się czasami dobrej,
własnorecznie przygotowanej pizzy...

--
serdeczności! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)

2. Data: 2007-01-09 16:18:29

Temat: Re: program "na pizzę"
Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

zbisa schrieb:
> [...]
> zrobic pizzę? Nie mam dobrego piekarnika, a pojadło by się czasami dobrej,

nie wiem, czy potrzebny jest specjalny program, ale w mojej mikrofalówce
jest grill i termoobieg (i jeszcze gotowanie na parze, ale tu
niepotrzebne). Korzystam z termoobiegu dołączając pod koniec grila. Bez
mikrofali w tym przypadku. Działa doskonale zarówno do "świeżej", jak i
mrożonej pizzy.

Waldek

3. Data: 2007-01-10 09:57:15

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w wiadomości
> [...]
> niepotrzebne). Korzystam z termoobiegu dołączając pod koniec grila. Bez
> mikrofali w tym przypadku. Działa doskonale zarówno do "świeżej", jak i

wielkie dzięki! no to nie potrzebuje "programu" :-)))
wrodzone lenistwo mam okrutne :-)))

--
serdeczności! zbisa

4. Data: 2007-01-10 11:25:00

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zbisa napisał(a):
> Użytkownik "Waldemar" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w wiadomości
>
> wielkie dzięki! no to nie potrzebuje "programu" :-)))
> wrodzone lenistwo mam okrutne :-)))

to kiedy na pizze zapraszasz? :D

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

5. Data: 2007-01-10 14:28:15

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> to kiedy na pizze zapraszasz? :D

to się moze źle skończyć - ja za chwilke pozbede się Szkodnika z domu
:-))))
kurna - wszędzie wypatrzą człeka - nawet w kuchni :-))))))))

--
serdeczności! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)

6. Data: 2007-01-10 17:29:08

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zbisa napisał(a):
> [...]
> :-))))
> kurna - wszędzie wypatrzą człeka - nawet w kuchni :-))))))))

kurna, na przystanku Cie nie widze to znaczy ze w kuchni
siedzisz :)))

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl