projektowanie wnętrz

1. Data: 2001-07-01 13:11:07

Temat: projektowanie wnętrz
Od: "Ant" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Już od jakiegoś czasu czytam wszystko co pojawia się na grupie, ale
oficjalnie się nie przedstawiłam. Jestem na etapie wykończeniówki we własnym
domku, tzn. mam już tynki, instalacje i takie tam i bardzo bym chciała przed
zimą się wprowadzić. W związku z tym mam pytanie, czy ktoś wie gdzie mogę w
internecie znaleźć takie programiki do projektowania wnętrz (nie
profesjonalne).

Pozdrawiam
Monika

1. Data: 2001-07-02 09:02:19

Temat: Re: projektowanie wnętrz
Od: "gymkhana" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W związku z tym mam pytanie, czy ktoś wie gdzie mogę w
> internecie znaleźć takie programiki do projektowania wnętrz (nie
> profesjonalne).

polecam http://www.ecru.pl/ i ich PRO100... maja tam wersje demo... co
prawda nie da sie w niej zapisywac wynikow pracy ... ale z tym mozna sobie
poradzic na inne sposoby :)

Pozdrawiam
Gymkh

do uzytkownikow paneli podlogowych...