prolaktyna i progesteron badanie

1. Data: 2004-04-05 21:00:57

Temat: prolaktyna i progesteron badanie
Od: "mp" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc w następującej sprawie:
Kiedy (w którym dniu cyklu) najlepiej zrobic te badania, żeby wynik był
najbardziej miarodajny, a w ogóle jak odczytać wyniki tych badań?
Może ktoś może mi pomóc w tej kwestii

2. Data: 2004-04-06 12:00:35

Temat: Re: prolaktyna i progesteron badanie
Od: "Kiciun" <&#$kiciun"&#@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mp" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Proszę o pomoc w następującej sprawie:
> Kiedy (w którym dniu cyklu) najlepiej zrobic te badania, żeby wynik był
> najbardziej miarodajny, a w ogóle jak odczytać wyniki tych badań?
> Może ktoś może mi pomóc w tej kwestii

Mi powiedział ginekolog, że między 7. a 11. dniem. Na 3 dni przed badaniem
nie współżyć i nie drażnić piersi. ;))
A.

3. Data: 2004-04-06 15:25:13

Od: "Edyta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi powiedział ginekolog, że między 7. a 11. dniem. Na 3 dni przed badaniem
> nie współżyć i nie drażnić piersi. ;))

Z tego co ja wiem, to badanie progesteronu wykonuje się w 23 dc, lub 7 dni
po owu.

Edyta

4. Data: 2004-04-06 17:15:07

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

prolaktyne w dowolnym dniu cyklu
rano, na czczo
podwyzszyc poziom moze stres, stosunek seksualny, draznienie sutkow - tego
wiec trzeba unikac przed badaniem
pzdr
Myszka

Toksoplazmoza w ciąży