promocja ERISA [wrocław]

1. Data: 2003-03-31 16:53:16

Temat: promocja ERISA [wrocław]
Od: "Moni" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmnie donoszę, że namierzyłam promocję produktów ERIS
w drogerii NATURA we Wrocławiu przy ul. Drukarskiej
(nie wiem czy jest w innych miejscach).
duża ilość produktów sprzedawana jest za 50% ceny
(termin przydatności ok - kwiecień 2005)
Zapamiętałam, że były:
- krem z koncentratem wit. E 5%
- intensywna kuracja przeciwzmarszczowa z Retinolem na noc
- kuracja z wit. E i F
- krem z wit. A i beta karotenem
- krem wybielający na przebarwienia
- piling enzymatyczny
- i kilka produktów z serii naczynkowej.

po obniżce ceny produktów w okolicach 10 pln.

pozdrawiam
moni

1. Data: 2003-03-31 17:04:37

Temat: Odp: promocja ERISA [wrocław]
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (nie wiem czy jest w innych miejscach).
> duża ilość produktów sprzedawana jest za 50% ceny
> (termin przydatności ok - kwiecień 2005)

to ja się jutro albo pojutrze chyba przejdę do Natury:-) W końcu jakieś
interesujące promocje są we wrocławskim sklepie :-) A do Natury mam
jakieś 5-10 minut drogi. Pooglądam sobie, co tam ciekawego mają...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-04-01 01:06:16

Temat: Re: promocja ERISA [wrocław] i
Od: "Kaliope" <k...@n...podlesie.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uprzejmnie donoszę, że namierzyłam promocję produktów ERIS
> w drogerii NATURA we Wrocławiu przy ul. Drukarskiej

Hejeczka;-)))

W Krakowie z kolei sprzedają w pakietach do kosmetyku Eris (Pharmaceris)
dodają drugi za 1 zł. Dla zainteresowanych widziałam w aptece w Carrefourze
Czyżyny.

Pozdrówka,

Kaliope

1. Data: 2003-04-01 08:53:53

Temat: Re: promocja ERISA [wrocław]
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Uprzejmnie donoszę, że namierzyłam promocję produktów ERIS
> w drogerii NATURA we Wrocławiu przy ul. Drukarskiej

A do kiedy jest ta promocja?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

Kolastyna - wrrr...
Witam - potrzebna makijażystka ( Lublin )
Piernix przeprasza...
MIRACULUM - kosmetyki kolorowe
Wonderbra - sklepy